en eenieder die zich hierdoor aangesproken voelt

ik zit hier in tranen nu te schrijven over het vervolg van mijn leven.
sorry als het mss niet helemaal duidelijk is, of voor evt. taal fouten

gisteren avond heeft mijn vrouw besloten om onze relatie te beeindigen.
is voor mij echt het einde van de wereld

waarom ? er zou niet meer met mij samen te leven zijn.......
ik weet sinds enkele weken nu, dat ik het "syndroom van asperger "heb
dat is een autistische stoornis, dus ja
ik voel me geen slechter of beter mens dan eerst, daar niet van. maar die stoornis heeft dus effect op het wel en niet zien/oppikken van signalen. jammer genoeg

mijn vrouw zegt dat ze al verschillende malen een signaal heeft afgegeven, alleen heb ik die nooit gezien dus.
ik weet dus sinds kort wat er aan de hand is, en zal er ook volledig voor gaan, om me daarin evt. te kunnen veranderen. zoveel en waar het ook maar enigzins kan.
weet me nu op dit moment echt geen raad, ze wil wel als evt. vrienden uit elkaar om voor onze 2 kids te zorgen
zodat we dat toch zoveel mogelijk samen kunnen doen. voor zover mogelijk dan

ik zit nu echt in zak en as, heb van de dokter net kalmeringstabletten voor geschreven gekregen, en moet zeggen
die helpen wel, ik ben nu echt rustig.
wat betekent dit voor jullie..........
ik zal mss nog wel eens voorbij kijken hier of op andere foums, maar zal niet meer aktief mee gaan doen met
schrijven of zo.
flippers zijn mijn enigste uitlaatklep, maar die laat ik op het moment helemaal gaan, sorry
mss dat het in de toekomst nog wel weer terug gaat komen. ik weet het niet ?
zorg is nu, mijn vrouw stoort zich aan de kasten, en die moeten weg. evenals mijn in jaren opgebouwd magazijn
met heel wat aparte dingen erin.
mss dat ik dit ook nog verkoop, ik weet het nog niet.
is er iemand die evt. interesse heeft in de hele zooi. mag hij zich melden. let op
het zal geen koopje zijn, daar het om een inmense partij gaat, dus gelieve alleen te reageren met cash boven de 5 K
sorry voor het zo cru te zeggen, ik zal proberen in te schatten of het wel of niet serieus is
groeten, en mss tot in de toekomst weer

john
P.S. reageren op dit topic, zie ik als een hart onder mijn riem.......I need it so badly