Ik had afgelopen weken hetzelfde probleem.
Ik ben nog een beetje technisch dus ik dacht , ik zoek het wel uit met mijn multi-meter .
Onder begeleiding van Carl ( vanop afstand ) ben ik dan thuis gaan meten , met een goed bord dat Carl me leende om dan te vergelijken.
Heel wat avonden van frustratie, en tientallen telefootjes naar Carl, later ..........nogeens een bezoek aan Carl met al mijn bevindingen ........maar we geraakten er niet uit.
Ik begon al te denken om een nieuw board te gaan zoeken.
Carl adviseerde om even met kast en al langs Bingovit te rijden.
Met Evert gebeld ......... hij had gisteren wel even tijd om eens te kijken .
Ik zou mee mogen kijken hoe hij het doet ( een tovenaar die in zijn hoed liet kijken >>>> respect ! )om mij volgende keer een een stap dichter te brengen bij een dergelijk printplaatprobleem.
Ik ging ervanuit dat ik dan de flipper een paar dagen/weken daar zou laten?
Evert begint geroutineerd te meten , geeft bij elke meting het hoe/waarom.
Uiteindelijk sluit het web zich rond een defecte weerstand ( één van de 200st. op dat bord ).
Evert snort even zijn stock door ,vind een complete set met daarin het juiste weerstandje .......... haalt de set uit elkaar , want mijn bord heeft niet meer dan dat nodig.
Ik zal het ineens vervangen zegt hij .
Een tiental minuten later steken we het bord er terug in ............ DMD WERKT
Klaar , zegt Evert .

.
Ik betaal een meer dan democratische prijs voor deze : opleiding , service, kennisoverdracht, én herstelling van een probleem dat al avonden lang een doorn in mijn oog was.
Ik kreeg er nog een frisse pint bovenop om van de emoties te bekomen.
Kast weer inladen en naar huis ermee .
Zo , dat was mijn eerste ervaring met Evert en Ronny ( Bingovit )
Dus ik kan alleen maar zeggen >>>> DOEN !
Bij deze , Evert , echt nogmaals bedankt voor de degelijke snelservice !