Daarbuiten vond ik het wel een heel gezellige avond, maar King Pizza zou ik toch niemand aanraden

Enkel heeft hij de beker van dracula, hij was de enige met een highscore voor 24u en moest daarom geen finale spelen.riaria1 schreef:En Glenn, alle 3 de bekers gewonnen?![]()
De KVR jom... Wie zou da nou zijn?!!???
Die ligt al even vast en dat zal de laatsten woensdag van september te doen zijn, da zal daar patat zijn!StevenQuintijn schreef:Zeg, wanneer gaat dat eens een TPST zijn in de Janeiro ? Jos en ik (en Hellen allicht ook) zitten daar wel op te wachten he !!
spellekes maniac schreef:t'was plezant en dat wedstrijdje gaf er toch iets extra's aan.
merci brochettekes en aan steven (t'vermoeden) om speciaal open te doen
StevenQuintijn schreef:Zeg, wanneer gaat dat eens een TPST zijn in de Janeiro ? Jos en ik (en Hellen allicht ook) zitten daar wel op te wachten he !!
Amuseert u zaterdag met op den Evert, euhm Xmen te spelen.Highway Hellen schreef:Aja, zaterdag op tgemaksken op den Xmen spelen met Evert.
Jos (Avatar) zou zeggen : "En zou Evert ook eens mogen én kunnen ?"Highway Hellen schreef: Aja, zaterdag op tgemaksken op den Xmen spelen met Evert.
Sorry Evert, ik kon mij niet houden en wou eventjes stoefen,
voor die ene keer dat ik dat eens kan en mag?!
hmmm, ik ga andere "bronnen" voor mijn info moeten zoeken...Highway Hellen schreef:Den Xmen in Ierland?!?
NOPE!! In St. - Niklaas ja!!
Amen to that, Hell Yeah!Highway Hellen schreef:Den Xmen in Ierland?!?
NOPE!! In St. - Niklaas ja!!
Om 14u. zijn wij als eersten den Xmen...
Play till my fingers bleeding!!
Grrr!