Very soon in a topic nearby...

Gaaf !!!!!!!!!!!!!!!!diesel64 schreef:Ik heb mij ondertussen een spuitpistool en 2K lak gekocht. Stay tuned...
Very soon in a topic nearby...
Het merk dat hij gebruikt is Dupont. 2 componenten, maar ik weet niet welk type. Ik weet wel dat hij sinds kort een andere verharder gebruikt die blijkbaar sneller hard wordt, en waarbij het resultaat ook sterker zou zijn. Ik zal het hem volgende keer eens vragen.wza1979 schreef:Misschien kun je eens vragen aan pascal wat zijn spuiter gebruikt
Ik heb zeker het speelveld met wasbenzine schoongemaakt. Geen rotzooi op het veld als je gaat lakken, zonde van al je werk. Het veld is sowieso al een heel stuk egaler, de foto was gemaakt direct na het opzetten van de lak. Gebruik jij foam rolletjes?wza1979 schreef:Je hebt wel veel kleine bultjes erin zitten. Dat heb ik eigenlijk nooit zo. Wel van tevoren ff goed schoongemaakt met wasbenzine ? Misschien moet je hem er wat dikker op zetten, of een andere roller gebruiken. Denk dat die iets dikker moet. Dan vloeit hij wat beter uit.
Werkt wel makkelijk zo he ? ff 12 uur drogen en ff opschuren, kun je er nog een laagje op doen.
Dat heeft geen zin: glooiend effect gaat niet weg door nogmaals te spuiten. Als je je speelveld na de laatste clearcoat behandeling helemaal vlak wil, dan moet je het schuren (om het vlak te krijgen) en daarna polieren (voor de blinkblink).HarrieD schreef:Het glooiend effect is niet helemaal weg helaas, dus ik ben nog aan het wikken en wegen of ik ga schuren en nog eens laten spuiten.