Iemand die dit snapt ?

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wza1979
Berichten: 591
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:12
Real name: William van de Zand
Locatie: The Netherlands

Iemand die dit snapt ?

Bericht door wza1979 » 26 aug 2012, 08:30

Een of ander figuur heeft een reactie gegeven op een No Fear filmpje van mij ( potje na restauratie ).
http://www.youtube.com/watch?v=tg39vK-ckEM&feature=plcp
Ik ga er voor de rest niet op reageren, maar wat bedoelt/wil die pipo nou hiermee zeggen:

Dear wza1979, could you please make a movie of yourself to record playing a No Fear pinball longplay on Extra Hard mode including skill shots completed, extra balls, a high score counter stop, no single ball lost, lots of Wizard modes completed, Ball 3 at the end, two quarters inserted for one credit and other tricks to work on before uploading it on your channel coming soon? Sincerely, Sam Gross.

Gebruikersavatar
Cedric
Berichten: 827
Lid geworden op: 15 aug 2011, 20:48
Real name: Cedric Andries
Locatie: Belgium

Iemand die dit snapt ?

Bericht door Cedric » 26 aug 2012, 09:05

Hij heeft er zeker last van dat hij je niet zie spelen :gay: ofwel gelooft hij je niet met je score ? Of hij wilt de regels leren misschien ? Ik versta het anders ook niet goed !

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3887
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Iemand die dit snapt ?

Bericht door Richard Baan » 26 aug 2012, 10:06

Je kunt replyen: Do I also need to put the playfield glass on? ;)

Vermoedelijk iemand die dit filmpje ziet als: kijk eens hoe goed ik ben? En dan het vermoeden heeft dat het oneerlijk gehaald is/wordt. Die ergert zich misschien aan de megascores die je soms ziet, terwijl je de ene score niet met de andere kunt vergelijken vanwege instellingen.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 655
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: Iemand die dit snapt ?

Bericht door Den Duze » 26 aug 2012, 13:00

Nu niet om te stoefen of het filmpje af te breken hoor maar een megascore is dit nu toch ook niet hé.
Voor de rest versta ik zijn reactie ook niet goed.
Het enige dat ik kan bedenken is dat in het filmpje enkel ball 2 te zien is maar voor de rest :?:
Het ziet er wel naar uit dat de kast goed speelt en een goed spelende NF is een topkast :love:

Gebruikersavatar
fantomas
Berichten: 692
Lid geworden op: 10 aug 2011, 17:33
Real name: Tom Geneyn
Locatie: Belgium

Re: Iemand die dit snapt ?

Bericht door fantomas » 26 aug 2012, 14:16

wat ik wel zie in het filmpje is dat de kast de bal niet in de lock schiet, dit zou normaal wel moeten.

Gebruikersavatar
wza1979
Berichten: 591
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:12
Real name: William van de Zand
Locatie: The Netherlands

Re: Iemand die dit snapt ?

Bericht door wza1979 » 26 aug 2012, 14:32

hey dat was mijn eerst potje na restaureren. De kast is al lang niet meer bij mij :cry:

Bij de No Fear kun je in principe 1 of meerdere gewoon op je linker flipper laten liggen. Met rechts kun je de jump doen, en daar mee door blijven gaan.

Ik heb hem een tijdje geleden weer eens gespeeld bij de eigenaar en hij gaat werkelijk als de brandweer.

Maar dat is offtopic. Wat voor een figuur gaat nou zulk commentaar op een filmpje geven .... dan heb je toch een steekje los. :whisling:

Reneeeee
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 apr 2012, 18:38
Real name: René van Gool

Re: Iemand die dit snapt ?

Bericht door Reneeeee » 01 sep 2012, 17:10

Zover ik het begrijp bekijkt hij het idd van een kant dat je bezig was om een vette score weg te zetten en hoe je dat even in een mum van tijd even doet. Echt eentje die denkt dat hij het beter weet en wil hem wel uitnodigen om een potje met hem te spelen voor een honderd euro natuurlijk want hij is de enige die weet hoe je die kast het beste kan spelen .

Ondanks dat het een vage reactie is haal ik er ook uit en daar heeft ie wel gelijk is dat de bal vanuit de shooter orgineel in de lock terecht hoor te komen. Dat deed hij geloof ik een keertje niet. Dat mag geen naam hebben zolang het maar geen gewoonte is.

Gr René ;) :)

PS o ja en hij vond het speelveld er erug smerig uitzien waarbij hij zich afvroeg waarom je daar voordat je het filmpje ging maken niet even een doekje overeen heb gehaald. Daar heeft ie dan wel helemaal gelijk in. ;) :D

Plaats reactie