BigBangJoe

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
BigBangJoe
Real name: Janick Pauwels

BigBangJoe

Bericht door BigBangJoe » 24 sep 2012, 23:53

Hallo iedereen,

Toen ik 13 jaar geleden op zoek was naar een eerste flipper, ben ik bij Bart "Mushroom" Baeyens terecht gekomen. Na veel over en weer gemail, had hij mij (zoals vele anderen) besmet met het Big Bang Bar virus.

Toen we daarna de kans kregen om een BBB te bestellen bij iemand met een dubieuze reputatie ;-) hebben we toch maar besloten om het erop te wagen, en we hebben het ons niet beklaagd. De kast is mooier uitgedraaid dan we gehoopt hadden.

Verder valt er op flippergebied weinig te vertellen. Ik ben geen grote flipperfreak, want eigenlijk zijn computergames mijn ding. Ik blijf het leuk speelgoed vinden, maar toch eerder om met anderen te spelen, en minder om er uren in mijn eentje mee bezig te zijn.

Dus mijn huidige "collectie": BBB (nog heel even) en TAF, en that's it :-)

groetjes,
BBJ
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man, LOTR
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Re: BigBangJoe

Bericht door kris-seeburg » 25 sep 2012, 05:45

Welkom hier :cheers:

Q
Real name: Steven

Bericht door Q » 25 sep 2012, 07:41

Welkom hier, Janick ! :pin:
*** Q is good for you !! ***

Pascal
Real name: PVW

Bericht door Pascal » 25 sep 2012, 08:00

wees welgekomen Jannick !!!

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Bericht door flippers.be » 25 sep 2012, 08:04

Welkom :)
en ga je je nickname veranderen als de BBB weg is ? :)
http://www.flippers.be Flipperkast basics voor beginners

Den Duze
Real name: Dujardin Didier

Bericht door Den Duze » 25 sep 2012, 08:27

Hey Janick,

Had jij nog geen weet van dit forum?
één van de oprichters is nochtans iemand uit onze LFC poule hoor.

Spijtig dat je uw flippers allemaal verkoopt maar zoals je mij vroeger meerdere keren verteld hebt is het gamen/racen meer iets voor u.
Hopelijk zien we elkaar nog eens en veel succes met het verkopen van die mooie BBB (waar ik met plezier ook enkele keren op mogen spelen heb - en zelfs het, het niet zo moeilijk te behalen, eindspel gespeeld heb)

Cedric
Real name: Cedric Andries

Bericht door Cedric » 25 sep 2012, 09:11

Welkom Janick :pin:

Dirk
Real name: Dirk Verhulst

Bericht door Dirk » 25 sep 2012, 10:27

Welkom Janick,
als de BBB verkocht is zou ik toch nog eens overwegen om van die mooie grote ruimte een gameroom te maken.
Deze ruimte is te perfect om het niet te doen ;)

BigBangJoe

Bericht door BigBangJoe » 25 sep 2012, 12:10

Den Duze schreef:Had jij nog geen weet van dit forum?
één van de oprichters is nochtans iemand uit onze LFC poule hoor.
Ja kan zijn, maar ofwel heeft niemand mij dat verteld, ofwel was ik het 5 minuten later weer vergeten.
Den Duze schreef:Spijtig dat je uw flippers allemaal verkoopt maar zoals je mij vroeger meerdere keren verteld hebt is het gamen/racen meer iets voor u.
Nee, ik doe ze niet allemaal weg: ik heb nog de TAF :D
En het kriebelt toch een beetje om iets in de plaats te zetten.
Laatst gewijzigd door BigBangJoe op 25 sep 2012, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man, LOTR

BigBangJoe

Bericht door BigBangJoe » 25 sep 2012, 12:12

flippers.be schreef:Welkom :)
en ga je je nickname veranderen als de BBB weg is ? :)
Neeje, ik had die nickname al van voordat ik die kast had, dus ik ga die gewoon houden.
Het komt ook redelijk overeen met mijn speelstijl in shooters, want dat gaat meestal gepaard met grote ontploffingen :lol:

BigBangJoe

Bericht door BigBangJoe » 25 sep 2012, 12:15

Dirk schreef:als de BBB verkocht is zou ik toch nog eens overwegen om van die mooie grote ruimte een gameroom te maken. Deze ruimte is te perfect om het niet te doen ;)
Ja, daar kan ik gemakkelijk 30-40 flippers in kwijt. Netjes geisoleerd, gezellig verlicht, met IR verwarming in het plafond...

Maar ja, we willen daar ook een verjaardagsfeest kunnen organiseren, of een LAN party, of... en dan kan je die kasten niet eventjes op zolder zetten. Ze maken ook teveel lawaai en dat stoort de andere mensen, dus ik moet mijn kasten in een klein kotje laten waar er maar plaats is voor 3 :madman:

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Bericht door zwartepanter » 26 sep 2012, 12:13

BigBangJoe schreef:Hallo iedereen,

Toen we daarna de kans kregen om een BBB te bestellen bij iemand met een dubieuze reputatie ;-) hebben we toch maar besloten om het erop te wagen, en we hebben het ons niet beklaagd. De kast is mooier uitgedraaid dan we gehoopt hadden.

groetjes,
BBJ
Welkom hier. Je had je flipper toch nieuw gekocht, niet?

BigBangJoe

Bericht door BigBangJoe » 28 sep 2012, 14:32

zwartepanter schreef: Welkom hier. Je had je flipper toch nieuw gekocht, niet?
Inderdaad, en 't heeft er eventjes niet goed uit gezien, toen we ons eerste voorschot kwijt waren en er maandenlang niets van updates op het forum getoond werd behalve een poppetje of een plastic. Toen vreesde ik dat ze ons aan 't paaien waren met wat foto's van ouwe brol die ze nog hadden liggen.

Toen ze een tijd later hele rijen speelvelden konden tonen, inclusief detailfoto's om te tonen hoe mooi ze geworden waren, dan was ik overtuigd dat ze wel degelijk de bedoeling hadden om de kasten echt te maken.

Hier wat foto's van toen ik hem voor de eerste keer (bij Bart Baeyens) uitpakte, voordat de eerste bal gerold had. In de achtergrond zie je de machine van Bart. Dit is tevens ook de enige foto met tube dancer geïnstalleerd, want die was er op dag 2 uit, en is er nooit meer ingegaan (vijske verloren). :madman: :cry: :wtf: :? :( :o :shock: :x :roll:
http://www.pinballnews.com/news/bbb2.html

Plaats reactie