Welk gereedschap heb ik juist nodig.
Welk gereedschap heb ik juist nodig.
Ik wil bij mijn no fear de ramp aan de onderzijde grondig kuisen.
Deze zit vast met zeshoekige visjes met W logo op waar natuurlijk geen Europese sleutel op past.
Ze liggen tussen 6 en 7 Europese maat.
Waar kan ik het correcte materiaal aanschaffen en wat zal ik juist nodig hebben.
Deze zit vast met zeshoekige visjes met W logo op waar natuurlijk geen Europese sleutel op past.
Ze liggen tussen 6 en 7 Europese maat.
Waar kan ik het correcte materiaal aanschaffen en wat zal ik juist nodig hebben.
TAF
Re: Welk gereedschap heb ik juist nodig.
Thx,
Ik heb al heel Oostende rond gereden en nergens Engelse maten te vinden.
Kzal het ergens online moeten bestellen.
TAF
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Bithoudertjes zijn 1/4 inch.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
Ebay UK en Amazon.co.uk zijn mogelijkheden met redelijk wat keus (zoek op "driver", "socket" en "spanner").aquasat schreef:Kzal het ergens online moeten bestellen.
En anders dichter bij huis, zoiets bijv. hier: setje voor €5.50 of aparte Geodore schroevendraaiers (wat handiger dat dat geklooi met die opzetstukken).
Gameroom: ST:TNG, Sopranos, TRON LE, Tommy, Iron Maiden Pro & MAME Arcade.
Gone: AFM, TOM.
Gone: AFM, TOM.
Ben je ook binnen geweest in die winkel van motorgerief (uitbater zit hier ook op het forum) ? Heel misschien als die Harley spullen zou verkopen, dat hij ook dopsleutels Engelse maten heeft. Toen ik ooit de mijne ging kopen in een speciaalzaak van ijzerwaren was de reactie "'t Is zeker om aan uwe Harley te werken, meneer ?"aquasat schreef:Thx,

*** Q is good for you !! ***
Ja,StevenQuintijn schreef:Toen ik ooit de mijne ging kopen in een speciaalzaak van ijzerwaren was de reactie "'t Is zeker om aan uwe Harley te werken, meneer ?"
das waar. Een kennis van ons heeft een Harley en hij vertelde me zondag dat er één winkel is in Oostende die de engelse maten mogelijks heeft. Maar ze liggen ook ergens achteraan in zijn magazijn.
Hij wist me ook te vertellen dat niet alles op zijn Harley in engelse maten is, de motor wel maar al de accesoires zijn europees. In tussen tijd heb ik een 1/4" besteld bij een online shop samen met wat kuis en rubber producten.
TAF
- ruud
- Real name: Ruud Wouters
Koop dan ook even in een gewone doehetzelfzaak een setje schroevendraaiers met een PHILIPS kruiskop.
Dit zijn meestal geisoleerde schroevndraaiers die voor electrowerkzaamheden geschikt zijn.
Met POZIDRIVE schroevendraaiers (voor parkers en schroeven) draai je alle kopjes van je boutjes in je kast kapot.
Ook een setje imbussleuteltjes in engelse maten is een must.
Dit zijn meestal geisoleerde schroevndraaiers die voor electrowerkzaamheden geschikt zijn.
Met POZIDRIVE schroevendraaiers (voor parkers en schroeven) draai je alle kopjes van je boutjes in je kast kapot.
Ook een setje imbussleuteltjes in engelse maten is een must.
Nederlands flipperkampioen 2018