voorstelling
-
- Real name: rik
voorstelling
Hoi Ik ben Rik van Pittem. Ook wel gekend als cardanmoto. Naam komt feitelijk van een vroegere hobby waar ik mij vooral richte op het opknappen van motorfietsen. Auto's kwamen ook wel eens aan bod. Intussen 40 plusser met vrouwtje en drie grote dochters. Op werkgebied ben ik actief in de glas/interieur sector.Reeds meer dan 15 jaar bezitter van een paar flipperkes. Laat ons zeggen dat er in die 15 jaar wel een serieuze pauze geweest is maar
de laatste jaren haalt deze hobby wel weer de bovenhand.
Ik ben altijd op zoek naar de mooiere ,in een betere staat verkerende kastjes. Momenteel heb ik er een 20-tal in mijn flipperkotje staan. Wat boeit me zo aan deze hobby: eerst en vooral het zoeken ernaar en de contacten die erbij komen te kijken. Ten 2de het opknappen of zelfs volledig restaureren ervan waarbij je een enorme voldoening krijgt. En ten laatste. Ge kunt er u nog eens deftig op amuseren,spelen en uwe tikker ne keer rapper laten lopen. Alléé hopelijks komen we elkaar wel eens tegen.
Groeten Rik
de laatste jaren haalt deze hobby wel weer de bovenhand.
Ik ben altijd op zoek naar de mooiere ,in een betere staat verkerende kastjes. Momenteel heb ik er een 20-tal in mijn flipperkotje staan. Wat boeit me zo aan deze hobby: eerst en vooral het zoeken ernaar en de contacten die erbij komen te kijken. Ten 2de het opknappen of zelfs volledig restaureren ervan waarbij je een enorme voldoening krijgt. En ten laatste. Ge kunt er u nog eens deftig op amuseren,spelen en uwe tikker ne keer rapper laten lopen. Alléé hopelijks komen we elkaar wel eens tegen.
Groeten Rik
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: voorstelling
Hehe, het is dan eindelijk toch gelukt
Welkom hé Rik!

Welkom hé Rik!
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
-
- Real name: rik
Ja ja lacht maar.
Maar is inderdaad wel zo. Op gebied van techniek en handigheid kan ik me serieus behelpen maar op de computer ben ik maar een sukkel. Straks post 1 op techniek.

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Welkom!
-
- Real name: Henry Gijsbertse
Welkom en een leuk vehaaltje ook 

in play:HSll,MSF,F14TC,DWHO,WD?,NF,TOM,BM66,GZ premium
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS
Rik, welkom op het forum.
Welkom
dat duurde even
welkom rik !!
welkom rik !!
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
welkom 

Welkom, wist niet dat je in glas doet, dacht meer dat jij zo'n groene was met al die dieren.
May

May