Gezocht: 16-digit display wms
- cajoeter
- Real name: Michel
Gezocht: 16-digit display wms
Heeft er nog iemand een werkende 16-digit display in de aanbieding? Het mag een los glas zijn of een bord waar tenminste één werkende op zit. Het gaat om een display voor een Whirlwind maar deze wordt ook in een hoop andere kasten gebruikt zoals de Diner, BK2000, Earthshaker, enz.
Ik weet dat de mogelijkheid bestaan om een compleet bord van pinled of pinscore te kopen maar dat is een laatste optie.
Alvast bedankt.
Michel
Ik weet dat de mogelijkheid bestaan om een compleet bord van pinled of pinscore te kopen maar dat is een laatste optie.
Alvast bedankt.
Michel
Re: Gezocht: 16-digit display wms
Ik ga waarschijnlijk de displays op mijn Diner vervangen door X-Pin, maar dat kan nog eventjes duren voordat ik die koop... En dan verkoop ik mijn display. Is het dringend?
Het onderste display werkt nog bij mij. Het bovenste is stuk.

Het onderste display werkt nog bij mij. Het bovenste is stuk.
No shirt. No shoes. No pinball.
- cajoeter
Hoi Kristof,
Ik heb natuurlijk wel interesse en het is ook geen echte spoed maar ik wil hem natuurlijk zo snel mogelijk vervangen. wanneer denk je hem ongeveer te gaan vervangen?
Ik heb natuurlijk wel interesse en het is ook geen echte spoed maar ik wil hem natuurlijk zo snel mogelijk vervangen. wanneer denk je hem ongeveer te gaan vervangen?
Goh. Eigenlijk was mijn plan: zodra de X-Pin displays opnieuw in stock zijn bij BoP... Maar ik heb geen idee wanneer dat dat is. 

- cajoeter
Zou dit overigens een optie voor je kunnen zijn? http://www.hyperballs.com/boards.htm
Is goedkoper en in Nederland te bestellen. Hier werd ik op het nfv forum op gewezen toen ik daar om een dislay vroeg
Is goedkoper en in Nederland te bestellen. Hier werd ik op het nfv forum op gewezen toen ik daar om een dislay vroeg

Waarschijnlijk wel, maar ik heb mijn zinnen gezet op x-pin en wil nu enkel nog die. 

- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
Bel me straks ff michel, volgens mij heb ik nog een compleet werkend setje liggen uit een EW of ES
ben zondag in mijn " hok " zal dan ff kijken voor je.
Losse had je al gevraagd maar die heb ik misschien toch nog eentje liggen
ben zondag in mijn " hok " zal dan ff kijken voor je.
Losse had je al gevraagd maar die heb ik misschien toch nog eentje liggen
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- cajoeter
Hoi John,
Ik hoor het graag van je
Alvast bedankt.
Ik hoor het graag van je

Alvast bedankt.