Ik heb ondertussen over Avengers en WoZ mijn mening gepost in de respectievelijke topics onder "nieuwe kasten".
Wat kan ik verder nog voor nuttigs vertellen... Helaas, driewerf helà às was er geen enkele designer aanwezig bij Stern. Ik had verwacht dat Gomez er zou geweest zijn, naar analogie met vorig jaar, maar ik heb dus mijn te signeren spulletjes voor niets mee gesleurd. Gary Stern was er wel. Toen we hem aanspraken, leek hij eerst wat afstandelijk, maar na hem te bedanken voor die goeie kasten van het afgelopen jaar

en wat te kakken op WoZ

, kwam hij helemaal los. Ik heb helaas weinig info uit hem gekregen. Borg en Ritchie zijn beiden met een nieuwe kast bezig, alsof we dat nog niet vermoedden/wisten. Op mijn vraag "Will the next game be a Borg or Ritchie design ?" kreeg ik als antwoord "Yes !"

. 'k Zeg ja, op internet doet het zo wat de ronde dat de volgende kast Metallica gaat zijn en dan was het "Oh really ? They say that on the internet ?"

. Het "might be possible" dat er ooit nog een Kiss flipper komt, want rock bands zijn toch wel één van hun favoriete thema's, kijk maar naar GnR, Elvis, Stones en AC/DC...

Doh... Die gast lost echt niets... Over het waarom dat Gomez er niet was zei hij dat George het veel too busy had in the office en besides, he's gotta wórk and George is not a salesman.

Hij is wel heel vriendelijk mee op de foto gegaan, dat was geen enkel probleem.
Verder waren er nog 2 Stern guys; de CEO en een nieuwe één of andere sales gast die nog maar 3 weken in dienst was. Ze zagen er feitelijk beide meer uit als US marines dan als flipperdudes en de conversatie was niet echt dat. Die kerel wou zo echt een geforceerd babbeltje doen en had dat wat mij betreft gerust mogen skippen.
Bij Pinball Heaven viel er niet zo veel te beleven, buiten op de WoZ te spelen en een flyertje mee te nemen. En ik vond het eerlijk gezegd maar een triestige zet toen ik op X-Men stond te spelen en ondertussen zag dat iemand van de WoZ entourage flyers van WoZ vóór de Stern flyers kwamen steken in de Electrocoin stand (waar Stern stond). Ik denk dat het een Nederlander was (kaalgeschoren met brilletje); meen hem eerder gezien te hebben. Ik meen daar trouwens een stevig spelletje neergezet te hebben op die X-Men...

- Xmen-EAG.jpg (41.94 KiB) 2653 keer bekeken