Stern updates
Re: Stern updates
Yup. Dit gaat niet gebeuren. En Stern gaat al zeker hun source code niet vrijgeven, zeker niet nu er concurrentie is.
Dus... Het zal van Stern afhangen of er ooit een update komt voor WOF, maar ik zou er niet op rekenen. Stern zou er immers geen direct voordeel uit halen.
Dus... Het zal van Stern afhangen of er ooit een update komt voor WOF, maar ik zou er niet op rekenen. Stern zou er immers geen direct voordeel uit halen.
No shirt. No shoes. No pinball.
Re: Stern updates
dat is toch niete rg dat die WOF code niet af is
zover in het spel geraakt toch niemend...
zover in het spel geraakt toch niemend...
- zwartepanter
- Berichten: 6244
- Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
- Real name: Stefan Verhoelst
- Locatie: Belgium
Re: Stern updates
Goeie flipper héPascal schreef:dat is toch niete rg dat die WOF code niet af is
zover in het spel geraakt toch niemend...

- Da Chosen
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 21 sep 2011, 08:34
- Real name: John Snel
- Locatie: The Netherlands
Re: Stern updates
Denk dat ik dan mazzel heb gehadPascal schreef:dat is toch niete rg dat die WOF code niet af is
zover in het spel geraakt toch niemend...

Ik had hem slechts op 3 ballen staan en wilde de wizardmode gaan spelen en toen bleek dat die er niet in zat

In play: Creature From The Black Lagoon, Guns & Roses, Johnny Mnemonic,
- g94
- Berichten: 2805
- Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
- Real name: Pascal Leroy
- Locatie: Belgium
- Contacteer:
Re: Stern updates
@Evert:
Hm ja, makes sense.
Hm ja, makes sense.

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Re: Stern updates
De licentie houder is Stern, dus dat is het probleem niet, het is een programma voor de verbetering van HUN kast. Zou moeten te doen zijn, zolang er inderdaad geen schade berokkend word aan hun overeenkomst. En die overeenkomsten zijn publiek domein, je zou ze dus moeten kunnen opvragen via Stern of Sony (eigenaar van Wheel of Fortune).Bingovit schreef:Stern gaat hun sourcecode niet openstellen, die vraag is al veel gesteld...
Dit om zeer simpele redenen:
a) licentie
b) andere eigenaars
Als je bvb een mode in Spider-Man steekt die gaat over dat Batman veel beter is en SM belachelijk bvb daar zouden de licentiehouders niet mee kunnen lachen(ELKE update gaat trouwens eerst langs de licentiehouder voor goedkeuring), een ander vb is wanneer je een update zelf maakt vol bugs waardoor er schade aan de kast kan komen. Deze update geraakt op het net en andere eigenaars zetten die op hun flipper en daar gaan dan ook dingen aan kapot...
Er zijn trouwens al verschillende petities geweest voor Keith, zelfs om allemaal bij te leggen om hem ervoor te betalen maar dat is allemaal op niets uitgekomen.
Bugs en schade aan kasten zijn inderdaad een probleem, maar aan de andere kant... hoeveel mensen ken je die een Linux draaien op een hardware die er niet voor voorzien is? Ik denk maar aan je standaard laptop of PC. Er staat duidelijk een sticker op "Made for Windows XXX". En toch Linux op zetten. Of erger, ik heb een NLSU2 van Linksys (Cisco) en daar heb ik een SLUG OS op gezet (Linux). Geen support, maar werkt beter dan het origineel! Ik geef toe, het is zo erg niet qua € als ik hem "brick", maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Daarbij, een flipper "bricken" is niet mogelijk, je haalt er de ROMs uit en zet er het originele programma weer in.
Wat diesel zei is waar, als je de C/C++ source niet hebt kan het moeilijk zijn om er aan verder te werken, maar de reverse engineering is WEL mogelijk! Kijk maar naar wat Louis gedaan heeft voor de test programma's van al die verschillende CPU borden. Da's pure reverse engineering om te zien wat waar moet getest worden om te checken of alles wel werkt. In geen geval perfect, maar het maakt niets kapot ook niet. En daarbij er zijn genoeg C/C++ decompilers te verkrijgen om er leesbare code van te maken, mits iemand de moeite wil doen.
My .02€
Teta
I brake for giant cyberhamsters!
- David Pinball Wizz
- Berichten: 4411
- Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
- Real name: David Deturck
- Locatie: Belgium
Re: Stern updates
Zouden we dan niet beter zelf flippers maken vanaf nul?
Waarom betalen we nog geld ervoor als we ze zelf zouden moeten programmeren.
Ik zie een flipperkast als iets die vanuit een team van mensen ontstaat op een bepaalde plaats in een bepaalde tijdsgeest. Dat geeft het zn karakter en zn uniek gegeven.
Stel je voor dat overal waar je komt iedere flipper net iets andere code draagt dan je gewoon bent. Niet echt wenselijk en zou eerlijk een dooddoener zijn voor de hobby denk ik.
Goed vb is de proc van demo man. Zit niet slecht ineen, maar verre van vergelijkbaar met wat een design team aflevert. Software is ook onderdeel van het product die de fabrikant aflevert, het hoort nu eenmaal erbij.
Waarom betalen we nog geld ervoor als we ze zelf zouden moeten programmeren.
Ik zie een flipperkast als iets die vanuit een team van mensen ontstaat op een bepaalde plaats in een bepaalde tijdsgeest. Dat geeft het zn karakter en zn uniek gegeven.
Stel je voor dat overal waar je komt iedere flipper net iets andere code draagt dan je gewoon bent. Niet echt wenselijk en zou eerlijk een dooddoener zijn voor de hobby denk ik.
Goed vb is de proc van demo man. Zit niet slecht ineen, maar verre van vergelijkbaar met wat een design team aflevert. Software is ook onderdeel van het product die de fabrikant aflevert, het hoort nu eenmaal erbij.
IFPA Country Director Belgium
Re: Stern updates
Ga ik volledig mee akkoord! Het is niet de bedoeling om voor elke flipper die uitkomt een nieuwe software te schrijven, maar in het geval van de WoF is die wel echt niet af.David Pinball Wizz schreef:Zouden we dan niet beter zelf flippers maken vanaf nul?
Waarom betalen we nog geld ervoor als we ze zelf zouden moeten programmeren.
Ik zie een flipperkast als iets die vanuit een team van mensen ontstaat op een bepaalde plaats in een bepaalde tijdsgeest. Dat geeft het zn karakter en zn uniek gegeven.
Stel je voor dat overal waar je komt iedere flipper net iets andere code draagt dan je gewoon bent. Niet echt wenselijk en zou eerlijk een dooddoener zijn voor de hobby denk ik.
Goed vb is de proc van demo man. Zit niet slecht ineen, maar verre van vergelijkbaar met wat een design team aflevert. Software is ook onderdeel van het product die de fabrikant aflevert, het hoort nu eenmaal erbij.
Als de fabrikant zijn produkt niet afmaakt, vind ik dat hij de "community" niet mag tegenhouden om er dan zelf iets van te maken. Om terug het voorbeeld van de NLSU2 te nemen; dat produkt had al 5 jaar dood moeten zijn, maar omdat Cisco expliciet gezegd heeft dat het geen probleem had met de "open" OS die ervoor gemaakt werd, bouwen en verkopen ze het systeem nog steeds. Ondanks het feit dat er al veel beter en moderner op de markt is en dat ze er geen nieuwe software meer voor ontwikkelen. De community doet het toch.
Of de individuele eigenaar van dat produkt dan de nieuwe niet-officiele update wil gebruiken of niet, dat is aan het individu om te kiezen.
Teta
I brake for giant cyberhamsters!
- David Pinball Wizz
- Berichten: 4411
- Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
- Real name: David Deturck
- Locatie: Belgium
Re: Stern updates
Idd.. Voor WOF is dat idd een heel spijtig gegeven.
Maar het is eigenlijk aan Stern om er iets aan te doen hé.
Al is het maar een 100M award ofzo als je alles compleet hebt. Moet toch makkelijk doenbaar zijn.
Maar het is eigenlijk aan Stern om er iets aan te doen hé.
Al is het maar een 100M award ofzo als je alles compleet hebt. Moet toch makkelijk doenbaar zijn.
IFPA Country Director Belgium
Re: Stern updates
Sorry, maar zo werkt het dus niet hé. Er zijn een paar heel belangrijke kanttekeningen hieromtrent.Teta schreef: De licentie houder is Stern, dus dat is het probleem niet, het is een programma voor de verbetering van HUN kast. Zou moeten te doen zijn, zolang er inderdaad geen schade berokkend word aan hun overeenkomst. En die overeenkomsten zijn publiek domein, je zou ze dus moeten kunnen opvragen via Stern of Sony (eigenaar van Wheel of Fortune).
Bugs en schade aan kasten zijn inderdaad een probleem, maar aan de andere kant... hoeveel mensen ken je die een Linux draaien op een hardware die er niet voor voorzien is? Ik denk maar aan je standaard laptop of PC. Er staat duidelijk een sticker op "Made for Windows XXX". En toch Linux op zetten. Of erger, ik heb een NLSU2 van Linksys (Cisco) en daar heb ik een SLUG OS op gezet (Linux). Geen support, maar werkt beter dan het origineel! Ik geef toe, het is zo erg niet qua € als ik hem "brick", maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Daarbij, een flipper "bricken" is niet mogelijk, je haalt er de ROMs uit en zet er het originele programma weer in.
Wat diesel zei is waar, als je de C/C++ source niet hebt kan het moeilijk zijn om er aan verder te werken, maar de reverse engineering is WEL mogelijk! Kijk maar naar wat Louis gedaan heeft voor de test programma's van al die verschillende CPU borden. Da's pure reverse engineering om te zien wat waar moet getest worden om te checken of alles wel werkt. In geen geval perfect, maar het maakt niets kapot ook niet. En daarbij er zijn genoeg C/C++ decompilers te verkrijgen om er leesbare code van te maken, mits iemand de moeite wil doen.
My .02€
Teta
1) Strikt genomen is reverse engineering illegaal. Software die je hebt kunnen schrijven door middel van reverse engineering mag je in principe niet publiceren. Meer zelfs nog: het is verboden om code te decompilen voor deze doeleinden.
2) Zoals ik al gezegd heb, zitten er PALs op de printplaten, waarvan de werking niet gekend is. Een deel van de logica zit dus hier in, wat het reverse engineeren een hoop bemoeilijkt want je weet niet wat die chips doen en hoe je ze zou moeten aanspreken. Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar wel dat het een veel te groot (en te duur) werk zou zijn voor een paar hobbyisten. Het is dus eerder "niet realistisch" dan "niet mogelijk".
3) De vergelijking met de NLSU2 gaat niet op omdat Linksys hier origineel een Linux besturingssysteem op geplaatst heeft en ze dus verplicht zijn de source code hiervan te releasen. Hier is dus geen reverse engineering voor nodig om nieuwe software te schrijven en is het dus (in vergelijking met het Stern-verhaal) een fluitje van een cent om met iets custom af te komen.
No shirt. No shoes. No pinball.
- vmuniverse
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 15 okt 2011, 08:36
- Real name: none
- Locatie: The Netherlands
Re: Stern updates
Tja... die is dan weer in Python geschreven heDavid Pinball Wizz schreef:
Goed vb is de proc van demo man. Zit niet slecht ineen, maar verre van vergelijkbaar met wat een design team aflevert. Software is ook onderdeel van het product die de fabrikant aflevert, het hoort nu eenmaal erbij.

Pinball is a little peace of art
- Richard Baan
- Berichten: 4025
- Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
- Real name: Richard Baan
- Locatie: The Netherlands
- Contacteer:
Re: Stern updates
Zeker kan er wat stuk gaan. Bijv. de Monopoly laat bij een bepaalde revisie eprom de lamp-zekering doorsmelten als je op community chest terecht komt.
En vlak voor hij smelt ziet dat er zo uit:
En vlak voor hij smelt ziet dat er zo uit:
- Bijlagen
-
- monopoly_3.jpg (28.5 KiB) 6303 keer bekeken
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- goodgameslover
- Berichten: 572
- Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
- Real name: Yves Havermaet
- Locatie: Belgium
Re: Stern updates
En Tron krijgt ook een nieuwe update!
V1.74 - February 11, 2013
=========================
- First pass of the redemption system.
see http://www.sternpinball.com/downloads/S ... Manual.pdf
for details.
- Raised the score for an inner loop shot during quorra multiball.
- Disc multiball super jackpot initialized to 100,000.
- Added lamp effects for disc multiball and disc multiball restart award.
- Starting light cycle multiball, quorra multiball, sea of simulation,
or portal multiball will kill the disc multiball restart timer.
Restarting light cycle multiball or quorra multiball will kill the disc
multiball restart timer.
- Light cycle multiball and quorra multiball are not allowed to be
advanced when disc multiball restart is active. Light cycle multiball,
quorra multiball, sea of simulation, and portal multiball are not
allowed to be started when disc multiball restart is active.
- Added art for disc multiball total.
- Changed the indexing of the combo sounds. An n-way combo was making
the n+1-way combo sound. This has been corrected.
- Combo (End of Line) jackpot score was not being displayed properly
for players 2, 3, and 4 on the combo award display effect. This has
been corrected.
- Added adjustments for disc multiball disc shots and disc multiball
recognizer hits.
- Reordered some adjustments.
- "TRON DOUBLE SCORING" lamp renamed to "DOUBLE SCORING", as THAT is
the text on the playfield.
- Reworked disc multiball:
1) Blue disc shots stay lit always instead of going out. More
difficult to shoot shots (side ramp, Gem, for example) are worth
more.
2) Only the spinning disc counts as "discs" to progress to the next
stage (Recognizer 3-bank UP). Blue discs do NOT.
3) Shots to the blue discs increase a jackpot that builds on the
spinning disc. (So you can loop the left ramp to build it up if
you want). Shooting the spinning disc collects the jackpot and
resets it.
4) Disc multiball can be restarted if the super jackpot has not been
collected (via adjustment, default: ON, 10 seconds).
- Quorra multiball start now always shows the long animation.
- Light cycle multiball start now always shows the long animation.
- Recognizer and disc advance via Flynn's Arcade now NOT allowed if
Light Cycle, Quorra, Sea of Simulation, or Portal are lit.
- Sea of simulation total display effect stays up on the screen longer.
- Fixed an issue with the Flynn's Arcade VUK and the sequencing of
awards. If all modes for SoS/Portal have been started/completed
except for one, say, Gem, and the Flynn's Arcade award is to start
the one (Gem), then Sea of Simulation would be lit as a result and
that would cause CLU hurry-up to NOT start if it was lit at the
beginning. This has been corrected.
- Fixed an issue with the Flynn's Arcade VUK and the sequencing of
awards. If all modes for SoS/Portal have been started/completed
except for one, say, Gem, and the Flynn's Arcade award is to start
the one (Gem), then Sea of Simulation would be lit as a result and
that would cause Light Cycle multiball and Quorra multiball to NOT
start if they were lit at the beginning. This has been corrected.
- Fixed an issue where the match music may not run.
- Sea of simulation item award was not pausing the double scoring
timer. This has been corrected. Fixed "THREE MAN LIGHT JET COMBO"
cutting off the display.
- CLU hurry-up music now waits for the start display effect to run
before starting.
- Added new awards to Flynn's Arcade. They are: ADVANCE CLU, ADVANCE
ZUSE, ADVANCE DISC, ADVANCE LIGHT CYCLE, ADVANCE SEA OF SIMULATION,
and MORE TIME. Advance Sea of Simulation is only available when Sea
of Simulation is running and will spot the next shot during SoS (at
1/10 the points). This should be helpful if the player enters SoS
and has not completed Gem or Light Cycle.
- Stacked priorities of modes (Gem/CLU/Zuse) such that the last one
started is the display/music that is heard.
- Fixed CLU, Gem, and Zuse timer bars on the score screen. They now all
initialize to full size when the respective mode is started and will
rescale properly when time is added over the high water mark. Bars have
been reordered to match the lights on the playfield - bottom bar is for
Gem, middle bar is for CLU, and top bar is for Zuse.
- Added a timer bar for Zuse.
- Light Cycle multiball is now NOT allowed to be advanced while Disc
multiball is active. This makes much more sense since Light Cycle
multiball cannot be started when Disc multiball is running.
- CLU, Quorra, and Light Cycle lamps on the VUK were not honoring the
start logic for Sea of Simulation and Portal. This has been corrected.
- Added sounds for the CLU lanes during the CLU stage of Sea of Simulation.
- Fixed obsolete Quorra multiball background instructions regarding the
non-existent double jackpot.
- Added lane change to Sea of Simulation CLU stage.
- Light cycle multiball award display effects were not showing the correct
points scored when double scoring was active. This has been corrected.
- Implemented delayed score awards for Sea of Simulation.
- Reduced the number of times the Zuse fast scoring mode could start a
lamp effect.
- Fixed a bug that was keeping the hard meter from firing for certain
ticket dispenser types.
- Added icons to the Flynn's Arcade award animation.
- Implemented music and sound volume.
- Fixed an issue where the music was not being killed after the master
volume was changed via -/+ during game over.
- Added Gem shots to instant info.
- Added CLU lanes to instant info.
- Added ZUSE targets to instant info.
- Added end-of-line jackpot art.
- Light-cycle shots to advance for light cycle multiball lit are now
allowed when CLU is running.
- Shuffled priorities of light cycle, quorra, gem, and combo. The order
is: combo, gem, light cycle, quorra.
- Added a lamp effect for the start of quorra multiball.
- Added instant info for recognizer/disc shots to start disc multiball.
- Added instant info for quorra multiball.
- Fixed the wire color for the shaker motor.
V1.74 - February 11, 2013
=========================
- First pass of the redemption system.
see http://www.sternpinball.com/downloads/S ... Manual.pdf
for details.
- Raised the score for an inner loop shot during quorra multiball.
- Disc multiball super jackpot initialized to 100,000.
- Added lamp effects for disc multiball and disc multiball restart award.
- Starting light cycle multiball, quorra multiball, sea of simulation,
or portal multiball will kill the disc multiball restart timer.
Restarting light cycle multiball or quorra multiball will kill the disc
multiball restart timer.
- Light cycle multiball and quorra multiball are not allowed to be
advanced when disc multiball restart is active. Light cycle multiball,
quorra multiball, sea of simulation, and portal multiball are not
allowed to be started when disc multiball restart is active.
- Added art for disc multiball total.
- Changed the indexing of the combo sounds. An n-way combo was making
the n+1-way combo sound. This has been corrected.
- Combo (End of Line) jackpot score was not being displayed properly
for players 2, 3, and 4 on the combo award display effect. This has
been corrected.
- Added adjustments for disc multiball disc shots and disc multiball
recognizer hits.
- Reordered some adjustments.
- "TRON DOUBLE SCORING" lamp renamed to "DOUBLE SCORING", as THAT is
the text on the playfield.
- Reworked disc multiball:
1) Blue disc shots stay lit always instead of going out. More
difficult to shoot shots (side ramp, Gem, for example) are worth
more.
2) Only the spinning disc counts as "discs" to progress to the next
stage (Recognizer 3-bank UP). Blue discs do NOT.
3) Shots to the blue discs increase a jackpot that builds on the
spinning disc. (So you can loop the left ramp to build it up if
you want). Shooting the spinning disc collects the jackpot and
resets it.
4) Disc multiball can be restarted if the super jackpot has not been
collected (via adjustment, default: ON, 10 seconds).
- Quorra multiball start now always shows the long animation.
- Light cycle multiball start now always shows the long animation.
- Recognizer and disc advance via Flynn's Arcade now NOT allowed if
Light Cycle, Quorra, Sea of Simulation, or Portal are lit.
- Sea of simulation total display effect stays up on the screen longer.
- Fixed an issue with the Flynn's Arcade VUK and the sequencing of
awards. If all modes for SoS/Portal have been started/completed
except for one, say, Gem, and the Flynn's Arcade award is to start
the one (Gem), then Sea of Simulation would be lit as a result and
that would cause CLU hurry-up to NOT start if it was lit at the
beginning. This has been corrected.
- Fixed an issue with the Flynn's Arcade VUK and the sequencing of
awards. If all modes for SoS/Portal have been started/completed
except for one, say, Gem, and the Flynn's Arcade award is to start
the one (Gem), then Sea of Simulation would be lit as a result and
that would cause Light Cycle multiball and Quorra multiball to NOT
start if they were lit at the beginning. This has been corrected.
- Fixed an issue where the match music may not run.
- Sea of simulation item award was not pausing the double scoring
timer. This has been corrected. Fixed "THREE MAN LIGHT JET COMBO"
cutting off the display.
- CLU hurry-up music now waits for the start display effect to run
before starting.
- Added new awards to Flynn's Arcade. They are: ADVANCE CLU, ADVANCE
ZUSE, ADVANCE DISC, ADVANCE LIGHT CYCLE, ADVANCE SEA OF SIMULATION,
and MORE TIME. Advance Sea of Simulation is only available when Sea
of Simulation is running and will spot the next shot during SoS (at
1/10 the points). This should be helpful if the player enters SoS
and has not completed Gem or Light Cycle.
- Stacked priorities of modes (Gem/CLU/Zuse) such that the last one
started is the display/music that is heard.
- Fixed CLU, Gem, and Zuse timer bars on the score screen. They now all
initialize to full size when the respective mode is started and will
rescale properly when time is added over the high water mark. Bars have
been reordered to match the lights on the playfield - bottom bar is for
Gem, middle bar is for CLU, and top bar is for Zuse.
- Added a timer bar for Zuse.
- Light Cycle multiball is now NOT allowed to be advanced while Disc
multiball is active. This makes much more sense since Light Cycle
multiball cannot be started when Disc multiball is running.
- CLU, Quorra, and Light Cycle lamps on the VUK were not honoring the
start logic for Sea of Simulation and Portal. This has been corrected.
- Added sounds for the CLU lanes during the CLU stage of Sea of Simulation.
- Fixed obsolete Quorra multiball background instructions regarding the
non-existent double jackpot.
- Added lane change to Sea of Simulation CLU stage.
- Light cycle multiball award display effects were not showing the correct
points scored when double scoring was active. This has been corrected.
- Implemented delayed score awards for Sea of Simulation.
- Reduced the number of times the Zuse fast scoring mode could start a
lamp effect.
- Fixed a bug that was keeping the hard meter from firing for certain
ticket dispenser types.
- Added icons to the Flynn's Arcade award animation.
- Implemented music and sound volume.
- Fixed an issue where the music was not being killed after the master
volume was changed via -/+ during game over.
- Added Gem shots to instant info.
- Added CLU lanes to instant info.
- Added ZUSE targets to instant info.
- Added end-of-line jackpot art.
- Light-cycle shots to advance for light cycle multiball lit are now
allowed when CLU is running.
- Shuffled priorities of light cycle, quorra, gem, and combo. The order
is: combo, gem, light cycle, quorra.
- Added a lamp effect for the start of quorra multiball.
- Added instant info for recognizer/disc shots to start disc multiball.
- Added instant info for quorra multiball.
- Fixed the wire color for the shaker motor.
- Bingovit
- Berichten: 4972
- Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
- Real name: Evert Brochez
- Locatie: Belgium
- Contacteer:
Re: Stern updates
Wauw, wat nen update
Die moet ik maar eens even op mijnen TRON gaan zetten...

Die moet ik maar eens even op mijnen TRON gaan zetten...

-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
- goodgameslover
- Berichten: 572
- Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
- Real name: Yves Havermaet
- Locatie: Belgium
Re: Stern updates
Al reeds gebeurd hier, let the games begin!!




Re: Stern updates
allé ze zijn druk bezig
nu nog de transformers en x-men

nu nog de transformers en x-men

- jippen
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 24 mei 2012, 10:48
- Real name: Dimitri Van Hove
- Locatie: Belgium
- Contacteer:
Re: Stern updates
Nice, De Tron nu nog beter, ook eens updaten zie Jiehaa 
Wat wil ne mens meer voor valantijn (uitgezonderd ne nieve flipper natuurlijk)
Kan die herstart multibal wel smaken.

Wat wil ne mens meer voor valantijn (uitgezonderd ne nieve flipper natuurlijk)
Kan die herstart multibal wel smaken.
In play: Tron pro, op zoek naar een ST pro/prem
Re: Stern updates
Ik mis nog iets in de trand van "Added video mode based on original Tron video game". 

*** Q is good for you !! ***
- zwartepanter
- Berichten: 6244
- Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
- Real name: Stefan Verhoelst
- Locatie: Belgium
Re: Stern updates
DAT was ik ook aan 't denkenQ schreef:Ik mis nog iets in de trand van "Added video mode based on original Tron video game".

- jippen
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 24 mei 2012, 10:48
- Real name: Dimitri Van Hove
- Locatie: Belgium
- Contacteer:
Re: Stern updates
uitgebreid getest. Mooiere animaties, beter licht spel , en EB 
Record een beetje verbeterd met 315 miljoen.
Licht dit nu aan de update of had ik een goede dag.
Al bij al toch zeer content met de update.

Record een beetje verbeterd met 315 miljoen.
Licht dit nu aan de update of had ik een goede dag.
Al bij al toch zeer content met de update.
In play: Tron pro, op zoek naar een ST pro/prem