Bedankt Jens

Das nog ies e zappig dialectjen zé!!! Vant zeeeeetjen... Dadaaaaa, hihi!!f2neill schreef:Is da ton goed dank ik ook nog afkom? En ook voe die spaghetti e.
Der moet toch agliek 1 oostendenaar bij zitten e
Tsèèèèètje é, ajje ostens wilt klappen.Highway Hellen schreef:
Das nog ies e zappig dialectjen zé!!! Vant zeeeeetjen... Dadaaaaa, hihi!!
Veel beterschap!stEmE schreef:Met koorts in bedwij zullen er deze keer spijtig genoeg niet bij zijn...
Ja je was vorige week al niet 100%. Veel beterschap.stEmE schreef:Met koorts in bedwij zullen er deze keer spijtig genoeg niet bij zijn...
Het lijstje slaagt ook alleen op degenen die komen eten hé DavidDavid Pinball Wizz schreef:Evert is je lijstje up to date? (Duze, lovewilliams, vdb, ..)
Bingovit schreef:Twas ne plezante TPST en voor mij vast ook de laatste tot op heden(net thuis om bijna halfvijf zeg!)![]()
Veel nieuwe gezichten op het TPST en zelfs in de flipperscène maakten het wederom een zeer plezante avond!![]()
Weliswaar waren de flipperprestaties net dat ietsje minder want zeg nu zelf, verliezen van een griet is toch echt wel not doneGelukkig was het een ferme griet en wreef ze het er niet één maar flink wat meer keer in dat ze gewonnen had
![]()
En den TRON blijft toch echt wel een topkast
Vincent, we zijn hier in blijde verwachting he !Highway Hellen schreef:![]()
En Vincent, merci vur de prachtige foto dat ge weer van mijn hebt gemaakt... My God!!!
En het eerste wat gij doet als ge om halfvijf van café thuis komt, is dat eventjes op Flipperforum zetten. Straf!Bingovit schreef:Twas ne plezante TPST en voor mij vast ook de laatste tot op heden(net thuis om bijna halfvijf zeg!)![]()