Dat is toch nog nooit echt bevestigd geweest ? En het is bij Stern toch ook nog niet geweest dat ze niet de eerstkomende, maar de daarop volgende kast beginnen te teasen ? Volgens mij blijft de logica dat de volgende een Ritchie wordt. Ik kan uiteraard mis zijn.
En Metallica ? Ik weet het niet... Ik heb onlangs eens een concert van die gasten gezien en ik hou er wel van, maar die muziek is zó snoeihard... Ik zat echt te denken dit is niet te doen voor een flipper. AC/DC dat zijn meezingers. Kiss dat zijn meezingers. Maar Metallica, dat zijn overwegend brulliedjes, geen meezingers. Tenzij ze al hun slows in die flipper gaan steken. OK ja, er zijn er wel een paar die soft genoeg zijn lijk Fuel, Enter Sandman, zelfs Master of Puppets... Maar probeer u eens in te beelden dat je staat te flipperen en de gitaarsolo van Battery begint daar door die speakers te knallen.

Eerlijk gezegd, ik zou een Rammstein flipper wel zien zitten. Genoeg bekende liedjes, lekker bombastisch, genoeg bandleden en ze doen genoeg aparte dingen op het podium om leuke toys en modes van te maken. Gary, lees je mee ?