Nieuwe hobby :)
-
- Real name: Noel
Nieuwe hobby :)
Hallo,
Mijn naam is Noel. Een aantal jaar geleden heb ik een oude Williams gerepareerd. Er waren een aantal spoelen en lampjes kapot. Ik vond dat interessant om te doen en per toeval heb ik vorige week een Sega Baywatch kunnen kopen. De kast ziet er vrij netjes uit, maar hij werkt niet. Ik zit dus met een hoop vragen, vandaar dat ik hier eens kom rondkijken.
Mijn naam is Noel. Een aantal jaar geleden heb ik een oude Williams gerepareerd. Er waren een aantal spoelen en lampjes kapot. Ik vond dat interessant om te doen en per toeval heb ik vorige week een Sega Baywatch kunnen kopen. De kast ziet er vrij netjes uit, maar hij werkt niet. Ik zit dus met een hoop vragen, vandaar dat ik hier eens kom rondkijken.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: Nieuwe hobby :)
Welkom Noel 

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier en veel succes met decreparatie van de baywatch 

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
-
- Real name: Rubbere Robby
YOooooo, ook ik ben pas begonnen met het herstellen van een Williams (Jungle Lord)
Het is zeker interessant en geeft ook nog eens enorme voldoening als je van een hoop oud ijzer weer een prachtige flipperkast kunt maken...
Veel suc6 maar vooral veel plezier
Groet DeptOfUndrGrnd.
Het is zeker interessant en geeft ook nog eens enorme voldoening als je van een hoop oud ijzer weer een prachtige flipperkast kunt maken...
Veel suc6 maar vooral veel plezier

Groet DeptOfUndrGrnd.
Welkom Noel en suc6 met het in gang zetten van je flipperkast.
Vragen worden hier meestal uitgebreid beantwoord, dus geen probleem.
Vragen worden hier meestal uitgebreid beantwoord, dus geen probleem.
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Have fun!! Ik heb pas een smerige Dr. Who weer terug netjes en spelend gezet. Altijd leuk 

Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
- cajoeter
- Real name: Michel
Welkom bij de club 
Ik hoop voor je dat de display van de baywatch nog goed is, deze grote 192x64 displays zijn nauwelijks gebruikt te vinden en nieuw belachelijk duur, te duur om in een baywatch te zetten...

Ik hoop voor je dat de display van de baywatch nog goed is, deze grote 192x64 displays zijn nauwelijks gebruikt te vinden en nieuw belachelijk duur, te duur om in een baywatch te zetten...