Weer een jaar verder, weer een BFK voorbij!
Ik ga het voor de verandering eens even kort proberen houden
Waar te beginnen?
Allereerst enorm bedankt aan Kris, Isabel en Thomas voor het helpen op vele organisatorische kwesties en vooral om de kasten technisch perfect te krijgen en zoveel de media te bereiken wat dit jaar echt wel een succes was!
Glenn en ouders hebben ook weer wreed hun best gedaan om te zorgen dat ook iedereen weer dit jaar een dikke goodiebag kreeg!
Het BFK zelf verliep echter dit jaar niet zonder slag of stoot maar op het einde van de rit kijk ik best wel tevreden terug, dit heb ik ook te danken aan de geweldige crew waar het echt wel bij opvalt wat een goed geoliede machine dat BFK wel wordt.
Elke keer weer leren we weer bij, dit jaar was het echter wat meer dat we hebben bijgeleerd dan andere jaren
Ook een geweldige merci aan den Yves om in te staan voor de mailing, al onze sponsors, scheidsrechters, score-ingevers, barmannen, de geweldige 'cake boss'-Ria en haar verbazingwekkende AFM-taart, van het nieuwe bloed in onze crew met Cynthia en 'cameraman' Jens, Carl die de Blazing Angels bij had, flippertaxi Jos, iedereen die een kast heeft uitgeleend voor wedstrijd of recreatie en alle anderen die ik hier vast weer vergeet
Ook altijd leuk te zien dat elk jaar het aantal deelnemers groeit en dit jaar was het echt wel een recordaantal, een klein feit is dat sinds het eerste BFK we nu op 4,5x zoveel deelnemers zitten!
Het was weer een leuke ervaring om vele blije gezichten te zien(en enkele minder blije na hun kwalificatie ook

)! Anderen die net blij waren dat ze er niet bij waren omdat ze toch forfait gingen geven en we hebben bijgeleerd dat je zelfs voor je allerbeste vriendin uit Hamme op Radio 2 géén liedje kan aanvragen
Tot slot ook proficiat aan alle kampioenen en finalisten!
In alle geval wil ik Silverballgames veel beterschap met zijn flipperblessure wensen en hoop vele gezichten terug te zien op het Belgian open Pinball in oktober!
Uitslagen, cijfers en enkele leuke feiten volgen deze avond of morgen