Aangenaam verrast bij aanschaf flipper.

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Plaats reactie
Dennis
Real name: Dennis Slagboom

Aangenaam verrast bij aanschaf flipper.

Bericht door Dennis » 23 apr 2013, 19:46

Gisteravond een CFTBL bekeken en uiteindelijk gekocht, maar toen ik de flipper ging bekijken werd ik aangenaam verrast. Ik kom binnen en maak kennis, loop verder en zie drie flippers staan links een RFM en rechts de kast waar ik voor kwam. Maar wat staat er in het midden ? The Matrix !!! Even moest ik het een plaatsje geven in mijn hersenpan, tot groot vermaak van de verkoper. Maar toen besefde ik dat ik voor een uniek exemplaar stond waar ik een artikel in het clubblad van de nfv over had gelezen. 2500 manuur hadden de mannen er tot nu toe in zitten, maar wat een schitterend exemplaar echt zo ontzettend gaaf. Ik mocht er een potje op spelen en was zwaar onder de indruk wat een kwaliteit, wat een kast. Op een gegeven moment kom ik in een modes dat de flippers omgekeerd werken daar hadden mijn reflexen wel even moeite mee. Ik heb de verkoper nog voorgesteld om deze in te laden maar het werd toch de creature. :D Tot diep in de nacht geflipperd en moe maar voldaan in slaap gevallen.
Mocht je het lezen, Gerard bedankt.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.

Cenobyte
Real name: Mario van Ginneken
Contacteer:

Re: Aangenaam verrast bij aanschaf flipper.

Bericht door Cenobyte » 23 apr 2013, 20:16

:lol: Ik ken de ervaring inmiddels ook. Onnavolgbaar :good:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Plaats reactie