No fear - LED + transparant rubber
No fear - LED + transparant rubber
Ben reeds lang aan het twijfelen om ofwel mijn no fear te verkopen, ofwel om erin te investeren en er iets moois en anders van te maken.
Wat vinden jullie van de nieuwe transparante rubbers, in combinatie met LED zou dit wel een mooi effect kunnen hebben.
Ik ben zelf geen grote voorstander van LED maar op mijn no fear vind ik het wel passen. Het kan de kast wat een wat agressievere look geven.
Investering is ongeveer 120€, en dan spreek ik over de duurdere LEDs.
Mochten de rubbers tegen vallen zet ik gewoon terug de zwarte erop.
Wat vinden jullie van de nieuwe transparante rubbers, in combinatie met LED zou dit wel een mooi effect kunnen hebben.
Ik ben zelf geen grote voorstander van LED maar op mijn no fear vind ik het wel passen. Het kan de kast wat een wat agressievere look geven.
Investering is ongeveer 120€, en dan spreek ik over de duurdere LEDs.
Mochten de rubbers tegen vallen zet ik gewoon terug de zwarte erop.
TAF
Re: No fear - LED + transparant rubber
transparante rubbers? nog nooit gezien 

No shirt. No shoes. No pinball.
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Valt maar af te wachten hoe de bal erop reageert. Maar voor dat geld is't natuurlijk 't proberen waard.
volgens een minireview dat ik op internet gevonden had zouden deze rubbers nog en stuk harder zijn dan de zwarte.
TAF

Foto is niet zo goed gelukt maar de combinatie blauwe led met de transparante rubber is wel cool.
Het past zeker in de no fear. In mijn Dirty Harry is het resultaat met de rode led niet zo goed.
Kostprijs van deze aanpassing is minder dan 10€.
TAF
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
heb je ook foto's hoe het er in het daglicht uit ziet toevallig?
lijkt me ook een mooie oplossing als je geen zwarte rubbers wil maar wit weer te wit is
lijkt me ook een mooie oplossing als je geen zwarte rubbers wil maar wit weer te wit is

Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
MeesterPieter schreef:heb je ook foto's hoe het er in het daglicht uit ziet toevallig?

TAF
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
thx, dat was snel 
ziet er met die leds zo wel mooi uit hoor

ziet er met die leds zo wel mooi uit hoor

Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
Ben er zelf ook zeer tevreden mee.
Maar in de ene kast zal dit echt passen (bv in whitewater) en bv in mijn Dirty Harry vind ik het een stuk minder.
In mijn Dirty Harry heb ik dan een kleine mod gedaan door een bijkomende rainbow led in de headquarters in te bouwen.
Telkens als headquarters open is brand de rainbow led. Is ook wel een tof effect voor 4€.
Maar in de ene kast zal dit echt passen (bv in whitewater) en bv in mijn Dirty Harry vind ik het een stuk minder.
In mijn Dirty Harry heb ik dan een kleine mod gedaan door een bijkomende rainbow led in de headquarters in te bouwen.
Telkens als headquarters open is brand de rainbow led. Is ook wel een tof effect voor 4€.
TAF
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Wel tof, die "nacht"foto.
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
En "botsen" ze een beetje normaal? Eerder hard of zacht?
Ziet er idd wel mooi uit.
Ziet er idd wel mooi uit.
Iets harder nog dan de zwarte.
Daarjuist nog even op gespeeld en deze kleine ingreep heeft een grote meerwaarde.
Daarjuist nog even op gespeeld en deze kleine ingreep heeft een grote meerwaarde.
TAF