star-games
-
- Real name: Hein Knijff
star-games
kent iemand deze zaak ?? star-games.
is een zaak uit assenede (oost vlaanderen). ze hebben een high speed 2 staan waar ik misschien wel interesse in heb.
maar ben benieuwd of iemand deze kent, en wat zijn ervaring er mee is.
is een zaak uit assenede (oost vlaanderen). ze hebben een high speed 2 staan waar ik misschien wel interesse in heb.
Re: star-games
Website?
Echt nog nooit van gehoord van die zaak volgens mij
Echt nog nooit van gehoord van die zaak volgens mij
heb je die getaway al goed bekeken?
-
vergeleken met een ander getaway (alleen foto') het viel mij op dat deze zwart met witte letters is. terwij er bij andere rood tussen zit. hij mailde net dat de lamp een beetje vervormd (waarschijnlijk door de warmte is en rubbers vervangen moeten worden. hij adverteert op 2ehands.be.
en de laatste paar keren ver gereden voor elke keer niks (verschillende kasten). en dit is weer meer als 200km heen rijden. dus ben vanaf nu een beetje voorzichtiger.
en de laatste paar keren ver gereden voor elke keer niks (verschillende kasten). en dit is weer meer als 200km heen rijden. dus ben vanaf nu een beetje voorzichtiger.
oef...zie zo op de wazige foto's al een hoop dingen die duiden dat er wat aan gehobbied is en de staat allicht wat minder is...
En wat creatief verf-werk hier en daar, en een cabinet wat zo verkleurd is dat het zwart wit geworden is.
En wat creatief verf-werk hier en daar, en een cabinet wat zo verkleurd is dat het zwart wit geworden is.
op 2de hands heeft hij al een bod van 1025 euro voor een getaway met:
zwarte poten = fout
system 11 lockdownbar = fout
zwarte siderails = fout
rode backboxhinges = fout
amerikaanse vlag op het speelveld tussen de flippers = fout
kabinet volledig verkleurd =
zwarte poten = fout
zwarte siderails = fout

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Jaja, Pascal ziet alle details hé...Pascal schreef:op 2de hands heeft hij al een bod van 1025 euro voor een getaway met:
zwarte poten = fout
zwarte siderails = fout
Nee serieus, die biedt de laatste maanden verschillende kasten aan maar tegen een relatief hoge prijs... Da's de waageengokje van België aan het worden

-
ik ben een beetje wijzer geworden en wacht wel op een volgende flipperkast. PS dat bod was van mij 1025 euro. maar dat gaat er snel weer af. bedankt iedereen voor het ff mee kijken, toch fijn om dat er mensen zijn die hier een beetje verstand van hebben (ben nog steeds niet zo thuis in de flipper wereld) en we zoeken weer verder voor nog steeds een eerste flipperkast. 

- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
is een exploitant uit assenede (nog niet zo lang bezig)pacman schreef:kent iemand deze zaak ?? star-games.
http://www.star-games.be/files/index.php?p=home
hebben daar al een T3 en een CSI gekocht tweedehands; flippers waren in orde en de prijs was ok
mvg
jan
ze zijn zonet aangesloten op het forum
ik zal hier rap onder mijn voeten krijgen van die mannen

Pascal schreef:ze zijn zonet aangesloten op het forum

Eigenaar: Whirlwind
-
- Real name: Reynheere Ivan
Beste flipperliefhebbers,
Idd net aangesloten op jullie forum, wij zijn een caféspelen bedrijf uit Assenede en doen handel in o.a.
flipperkasten.
Zo te merken zijn wij mss volgens jullie een beetje te duur en de reden ervan is, de wij handel drijven en er
belastingen op betalen net zoals mijn colega,s.
Ik heb tal van prijzen nagekeken bij colega,s en zo op te merken zitten wij nog niet zo slecht met onze prijzen.
opgestelde prijzen op kapaza en zo,.. zijn onze vraagprijzen dus dit is nooit de verkoop prijs.
Wij wensen jullie veel flipperplezier en mss ooit eens op één van onze kasten
Groetjes,
Ivan
Idd net aangesloten op jullie forum, wij zijn een caféspelen bedrijf uit Assenede en doen handel in o.a.
flipperkasten.
Zo te merken zijn wij mss volgens jullie een beetje te duur en de reden ervan is, de wij handel drijven en er
Ik heb tal van prijzen nagekeken bij colega,s en zo op te merken zitten wij nog niet zo slecht met onze prijzen.
opgestelde prijzen op kapaza en zo,.. zijn onze vraagprijzen dus dit is nooit de verkoop prijs.
Wij wensen jullie veel flipperplezier en mss ooit eens op één van onze kasten

Groetjes,
Ivan
- ruud
- Real name: Ruud Wouters
Welkom, en dan ook echt welkom.star-games schreef:Beste flipperliefhebbers,
flipperkasten.
Wij wensen jullie veel flipperplezier en mss ooit eens op één van onze kasten![]()
Groetjes,
Ivan
Een beetje tegengas van de commercieele partijen kan volgens mij geen kwaad op een hobbyforum.

Nederlands flipperkampioen 2018
-
- Real name: Reynheere Ivan
Bedankt om de verwelkoming op het form en wij zullen rekening houden met jullie wensen.