Coin pusher
Coin pusher
Iemand een idee waar ik een Coinpusher zou kunnen vinden.
mag er eentje zijn die afgeleefd is. mijn neefke is op zoek naar zo'n ding, maar ik weet niet meteen waar we die zouden kunnen vinden in 2dehands.
mag er eentje zijn die afgeleefd is. mijn neefke is op zoek naar zo'n ding, maar ik weet niet meteen waar we die zouden kunnen vinden in 2dehands.
Pins: Theatre Of Magic / The Addams Family
Gezocht:Terminator 2
Sold: Whirlwind
Re: Coin pusher
http://link.marktplaats.nl/688628908
De lunaparken staan nog vol van die schuifkasten toch? Eens naar de kermis gaan en vragen van welke exploitant ze komen en die dan contacteren?
De lunaparken staan nog vol van die schuifkasten toch? Eens naar de kermis gaan en vragen van welke exploitant ze komen en die dan contacteren?
Eigenaar: Whirlwind
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Lunaparken hebben die niet van een exploitant op commissie (zoals bij flipperkasten op cafe gedaan wordt) maar kopen die toestellen zelf aan (of op leasing van de producent, in Belgie zijn er Elaut en VDW die deze maken).
Denk idd op marktplaats / kapaza dat je de meeste kans hebt om zoiets te vinden.
Denk idd op marktplaats / kapaza dat je de meeste kans hebt om zoiets te vinden.
http://www.flippers.be Flipperkast basics voor beginners
flippers.be schreef:Lunaparken hebben die niet van een exploitant op commissie (zoals bij flipperkasten op cafe gedaan wordt) maar kopen die toestellen zelf aan (of op leasing van de producent, in Belgie zijn er Elaut en VDW die deze maken).
Weer iets bijgeleerd vandaag

Eigenaar: Whirlwind
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Je kan altijd aan de foorkramers vragen of ze niets wegdoen.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
http://kermisdeals.be/ads/circus-circus/
niet duur maar misschien met werk (gezien de omschrijving), zolang em compleet is..
mispak u niet aan de grootte, ik heb dat een jaartje staan gehad en das niet te onderschatten..
niet duur maar misschien met werk (gezien de omschrijving), zolang em compleet is..
mispak u niet aan de grootte, ik heb dat een jaartje staan gehad en das niet te onderschatten..
IFPA Country Director Belgium
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
niet duur iddDavid Pinball Wizz schreef:http://kermisdeals.be/ads/circus-circus/
is van lunapark brazil
weet er ok nog staan maar is voor onderdelen en die doen momentele geen kasten weg, enkel video's
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who, F-14 tomcat, jurassic park---www.depikkedieve.be-----
een 6 speler hoeft nu ook niet
een enkel of een dubbel zal voldoende zijn.
Dit weekend is er toch kermis in het dorp kzal het daar eens vragen waar ze die halen, en mss wel iets weten in 2dehands.

een enkel of een dubbel zal voldoende zijn.
Dit weekend is er toch kermis in het dorp kzal het daar eens vragen waar ze die halen, en mss wel iets weten in 2dehands.
Ik weet wel een paar royal bankers 1 en 2 te koop staan. Deze vraagt voor de 1:400€ en voor de 2:500€. Deze machines worden of werden gemaakt door valco. Bij interesse laat je maar iets weten. Dan zal ik je het emailadres doorgeven.
Dit is niet meer nodig, we hebben er eentje gevonden via het Lunapark die hier in het dorp staat.
Ze hadden hem zelfs vorige week mee op de kermis in Roeselare speciaal voor ons

Wat voor een heb je gekocht. En wat was de prijs als ik vragen mag.rebelish schreef:Dit is niet meer nodig, we hebben er eentje gevonden via het Lunapark die hier in het dorp staat.
Het is zo een Circus 3 speler geworden. ( halve circel )
Mijn neefke had het idee voor een 1 speler. toch moeilijk te vinden tenzij van die simpele coinpushers ( volledig zwart enzo )
nu via die mensen info gevraagd, zij hadden er ook zo een in gebruik staan dat moment.
dus we wisten al welk model het was.
Ok kast is natuurlijk niet nieuw, heeft krassen enz... wat lampjes kapot, een paar plastics.
maar we gaan kijken wat we er nog aan kunnen herstellen.
voor de rest werkt de kast goed hoor.
voor 1200 euro, denk ik dat hij een mooie prijs heeft betaald.
Mijn neefke had het idee voor een 1 speler. toch moeilijk te vinden tenzij van die simpele coinpushers ( volledig zwart enzo )
nu via die mensen info gevraagd, zij hadden er ook zo een in gebruik staan dat moment.
dus we wisten al welk model het was.
Ok kast is natuurlijk niet nieuw, heeft krassen enz... wat lampjes kapot, een paar plastics.
maar we gaan kijken wat we er nog aan kunnen herstellen.
voor de rest werkt de kast goed hoor.
voor 1200 euro, denk ik dat hij een mooie prijs heeft betaald.