Vanmiddag had ik eindelijk de getaway weer helemaal opgebouwd en was het moment daar om te kijken of alles het deed. ik deed hem aan en hij deed het. Iemand anders speelde even een potje en ik stond er naast. Na een tijdje brandde een zekering door van 1 van de solenoids, niet zo heel erg, had het wel verwacht. Nieuwe zekering er in en door de solenoids in de test lopen. Daar merkte ik dat wanneer de knocker afging de kast resette. Het leek alsof hij contact maakte met een aardedraad dus die heb ik toen beter weggestopt. Ook raakte de shooter de rechter flipper contacten dus die heb ik toen wat verder naar binnen gedrukt. Toen ik even later de kast weer aan wilde zetten wilde de kast niet meer opstarten. Ik snap er niks van en ik kan niks vinden waar dit door zou kunnen komen. Ik ben toen maar wat beginnen te meten maar kon niks vinden. Verder stekkers los en vast maken en gekeken naar de LED`s. Daarna mpu er af en gecontroleerd (optisch) kon niks vinden. Zekeringen gecontroleerd maar geen problemen. Toen hij het wel deed gaf hij aan dat de up/down ramp een storing heeft en u6 checksum error. Ik heb u6 toen even losgehad en opnieuw er n gedrukt.
Het precieze probleem:
Als ik de kast aan doe gaan de led`s aan, alleen gaat LED D19 niet uit zoals hij wel hoort te doen. verder gebeurt er dus niks, geen geluid, geen display en geen speelveld lampjes.
Ik heb geen idee waar ik nu naar moet kijken dus ik zit helemaal vast. Iemand een idee waar dit aan kan liggen of een begin waar ik naar moet zoeken?
bij voorbaat dank