David Pinball Wizz schreef:Misschien een idee, weet niet of jullie daar ook voor zijn en of het uberhaupt beschikbaar is in deze software.
Forum draait op de laatste versie 3.0.9, en wat het nu doet is (behalve de wijzigingen die we al hebben gedaan) de standaard functionaliteit.
Wijzigingen aanbrengen kan basically op 2 manieren:
1) een mod installeren uit
de mod database, en liefst dan toch een mod compatibel met de forum versie. Maar dat impliceert files wijzigen op een live site, dus toch wel voorzichtig zijn denk ik dan. Vooral omdat sommige mods echt veel files veranderen. PHPBB is gratis en shareware, dus daar moeten we kwa support toch rekening mee houden. Ook, en dat is nog belangrijker: PHPBB is door velen gebouwd, en bijgebouwd, en bijgebouwd... het trekt een beetje op de typische Belgische achtertuin met kotjes en kotjes...
2) eigen code toevoegen. Dat hebben we dus tot dusver gedaan met de vlagskes, met de wisselende foto's bovenaan. Maar dat zijn voorlopig kleine dingen.
David Pinball Wizz schreef:Misschien een idee, weet niet of jullie daar ook voor zijn en of het uberhaupt beschikbaar is in deze software.
Ik heb gezien dat het mogelijk is om FB >>LIKE<< knoppen te plaatsen op elke pagina. Is het zoiets dat je bedoelt? If not: heb je een link van zo'n forum waarop die functionaliteit te zien is?
Maar misschien is die FB >>LIKE<< wel een goed idee, dat is dan meteen wat reclam...
Over reclam gesproken: ik heb het flipperforum efkes gepost op de Stern facebook pagina
skarr schreef:phpbb heeft een aantal calendar mods
Ik vind die niet meteen terug? Kan je efkes de juiste link doorsturen?