Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???
-
- Real name: Dennis Slagboom
Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???
Waar halen jullie die fullcolor instructie kaartjes vandaan. Bij Peter Koch zie ik ze in zwart/wit. Vragen of Jiggy ze wil gaan maken of is er een ander waar ik moet wezen ? Trouwens top hoor wat jullie doen Peter en Jiggy.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
-
Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???
Super ! Volgensmij op 130% uitprinten ? Ik heb hier geen kaartje liggen. Weet iemand toevallig het formaat, anders kijk ik morgen wel.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
Het is dus op verschillende manieren. Valt voor een computerleek als mij nog niet helemaal mee om 2 bijpasende kaartjes in het juiste formaat te printen. Ga maar weer eens computerhulp zoeken. Ik hoop dat mijn zoontje van 6 mij over een paar jaar met zulke dingen kan helpen. Er staan wel supergave kaartjes bij hoor.
-
Thuis uitprinten, helemaal ruk. Professioneel laten uitprinten en zelf gelamineerd, helemaal top !!!!!!
Welke zoek je?Dennis schreef:Waar halen jullie die fullcolor instructie kaartjes vandaan. Bij Peter Koch zie ik ze in zwart/wit. Vragen of Jiggy ze wil gaan maken of is er een ander waar ik moet wezen ? Trouwens top hoor wat jullie doen Peter en Jiggy.
Heb nog wel een backlogje aan kaartjes die ik moet maken, maar binnenkort weer paar vrije dagen hier en daar om wat te knutselen aan nieuwe kaartjes.
Mijn kaartjes zijn in ieder geval op formaat, als je die 'gewoon' uitprint (op 100%) van het hoge resolutie bestand krijg je de correcte maat (met overlap voor over de hoekjes van de apron, omdat ik dat zelf altijd erg lelijk vindt).
Lamineren is overigens inderdaad wel het mooist.
Gelukkig heb ik zelf nog niet een van mijn eigen kaartjes geprint of gelamineerd behalve om het formaat te testen...lui...

-
Arno bedankt voor je aanbod maar ik was met de site hierboven aan de haal gegaan. Daar stonden ook hele nette kaartjes bij. Soms wel jammer dat het geen setje is. Want dat is toch wel het mooist instructie + freeplay.
Het zal wel een afwijking zijn maar ik kan daar gewoon van genieten als ik aan het poetsen geweest ben en z'n setje kaartjes erin geplaats heb.
Het zal wel een afwijking zijn maar ik kan daar gewoon van genieten als ik aan het poetsen geweest ben en z'n setje kaartjes erin geplaats heb.
Vond deze site komen gelijk in de goede maat uit de printer.
http://pinballcards.blogspot.nl/
http://pinballcards.blogspot.nl/
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Alleen jammer dat die zo verdomd lelijk zijn. (Eigen mening, weet ik, maar toch...)
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
- Wingwalker
- Real name: Kevin Claeys
Op de site van Inkochnito staan de correcte afmetingen van de kaartjes voor de verschillende merken 

TAF | Dogies | IJ (WMS) | WH2O | CFTBL | RS | CV | WOZ ECLE
In memoriam: SC | TS | TZ | MM
In memoriam: SC | TS | TZ | MM