Mad Medieval Mess
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Mad Medieval Mess
Heb ook interesse in 2.. en ja scheelt in verzendingskosten maar groter risico op douanekosten dus denk dat een grote groepsbestelling in totaal duurder kan worden.. tenzij er iemand binnenkort naar de usa gaat en 't als bagage kan meenmeen ? 

- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
En ik zou nog een theatre of magic auto eddy trunk boardje nodig hebben (het stuurprintje, niet de sensor zelf)..
IFPA Country Director Belgium
- Wingwalker
- Real name: Kevin Claeys
Ik wil er ook wel eentje, maar wat Aeneas zegt is ook waar!flippers.be schreef:Heb ook interesse in 2.. en ja scheelt in verzendingskosten maar groter risico op douanekosten dus denk dat een grote groepsbestelling in totaal duurder kan worden.. tenzij er iemand binnenkort naar de usa gaat en 't als bagage kan meenmeen ?
Tenzij er een Europese importeur/distributeur is?
Groen rond het kasteel, ik had er nog niet aan gedacht maar het klinkt tof! Ik heb er nog wel wat liggen.
TAF | Dogies | IJ (WMS) | WH2O | CFTBL | RS | CV | WOZ ECLE
In memoriam: SC | TS | TZ | MM
In memoriam: SC | TS | TZ | MM
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Het ding ziet er redelijk simpel uit. 2 connectors, een relais, een bruggelijkrichter, een diode en een elko. De meeste printbanen zijn 1 op 1 doorverbonden, dus het dingetje namaken of zelfs designen moet geen sinecure zijn. Ik ga eens kijken of ik er zelf een kan bouwen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Zoek naar 'AFM blackout mod'. Schemas waren vele jaren geleden al online te vinden.
Pinbits heeft die originele versie wel iets verbeterd.
Pinbits heeft die originele versie wel iets verbeterd.
- J.Verheggen
- Real name: Jasper Verheggen
moet zo te etsen zijn, zit ook niks duurs op eigenlijk....
zal eens een schema zoeken
zal eens een schema zoeken
Zonder relais is er geen bal aan.
www.wipperflinkel.nl
www.wipperflinkel.nl
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ze vragen er ook maar 35$ voor, dus ja: prijs van de onderdelen, de tijd om alles aan mekaar te solderen, wat winst voor de verkoper... Verzending is om en bij de 10$. Naar de hoeren gaan is duurder, en je hebt er veel minder lang plezier van 

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Ja en bij de hoeren een blackout krijgen is ook niet aangeraden...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... euro.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... euro.dhtml
IFPA Country Director Belgium
Dat is te zien wà à r he...g94 schreef:Ze vragen er ook maar 35$ voor, dus ja: prijs van de onderdelen, de tijd om alles aan mekaar te solderen, wat winst voor de verkoper... Verzending is om en bij de 10$. Naar de hoeren gaan is duurder, en je hebt er veel minder lang plezier van

*** Q is good for you !! ***
[Panter-rode-pen-modus]HarrieD schreef:Het ding ziet er redelijk simpel uit. 2 connectors, een relais, een bruggelijkrichter, een diode en een elko. De meeste printbanen zijn 1 op 1 doorverbonden, dus het dingetje namaken of zelfs designen moet geen sinecure zijn. Ik ga eens kijken of ik er zelf een kan bouwen.
Als je zegt dat iets "geen sinecure" is, dan bedoel je dat het helemaal geen makkelijke taak is. Ik vermoed dat jij hier het tegengestelde bedoelt.
[/Panter-rode-pen-modus]
Oftewel: hoe ik er professioneel in slaag het onderwerp van de conversatie te wijzigen van hoeren naar de Nederlandse taal. Cóól dat ik ben.

No shirt. No shoes. No pinball.
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Je hebt gelijk Kristoff. Damn, dan ben ik nog zo'n taalpurist.
Enne Pascal, naar de hoeren???? Daar zal ik geen euro of reep chocolade achterlaten hoor. Het lijkt me als freubelkont gewoon een uitdaging om dit zelf te knutselen.
Enne Pascal, naar de hoeren???? Daar zal ik geen euro of reep chocolade achterlaten hoor. Het lijkt me als freubelkont gewoon een uitdaging om dit zelf te knutselen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
- J.Verheggen
- Real name: Jasper Verheggen
Het is toch altijd het leukste om iets zelf te maken? En ja, 35 euro is niet echt een 'onbeschoft' bedrag, maar dan de lol missen om het zelf te maken? Ik ben geen exploitant die snel een oplossing zoekt 

Zonder relais is er geen bal aan.
www.wipperflinkel.nl
www.wipperflinkel.nl
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ik heb wat stukjes video gemonteerd van de licht effecten (best kijken op original of HD quality).
Er zit trouwens een ontspiegeld speelveldglas in, dat scheelt ook wel.
Ik merk wel dat de ene trol zijn ledoogskes niet branden. Fuck!

Er zit trouwens een ontspiegeld speelveldglas in, dat scheelt ook wel.
Ik merk wel dat de ene trol zijn ledoogskes niet branden. Fuck!

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- nushae
- Real name: Angelo Wentzler
Net hele thread gelezen, diep onder de indruk. En wat is MM toch een gave kast ook he 

Gezocht: Bride of Pinbot