De kast is compleet op kopruit en translite na (poten en glas zijn er wel). Translite is te vinden bij diverse webshops en daar een plexi voor zetten kan ook niet zo moeilijk zijn.
Toen ik de kast opgehaald heb was ze dood, op een paar lampjes op het speelveld na die branden. De uitgaande spanningen van de voeding die in de body ligt, daar leek bijna geen enkele van te kloppen en het enige wat ik nog gedaan heb, is de bruggen en de elco op deze voeding vervangen door nieuwe. Resultaat : er branden nog steeds dezelfde paar lampjes op het speelveld, maar er komt wel wat gezoem/gebrom uit de speakers. Ik weet niet of het bedoeling is dat bepaalde leds oplichten op de boards, maar dat gebeurt niet.
De displays en print waar ze opzitten zien er uiterlijk goed uit, alleen doen ze niets.
De boards zien er op het eerste zicht ook goed uit, alleen lijkt er aan een soort van IC van op het CPU-board naar het printje rechtsboven in de kopkast iets "geknutseld". Zichtbaar op foto. Geen zichtbare batterijschade.
De algemene cosmetische staat van kopkast en body zijn vrij goed te noemen. Speelveld is vuil, maar naast een afgesleten plekje links van de linker ramp, zie ik geen flaws. Plastics zijn (denk ik) compleet en OK, alleen zijn de ramps elk geplakt, maar dat lijkt geen hinder voor het spel (als er ooit nog één uit komt). Alles zichtbaar op foto.
Wie interesse heeft, kan me PM'en. Dan stuur ik een yousendit-linkje naar een bestand met alle nodige foto's.
Ik weet niet goed wat hiervoor te vragen. Oneerbare voorstellen of ruilvoorstellen steeds welkom !