Bericht
door Wistiti » 24 sep 2013, 11:14
Je moet je daarvoor niet excuseren, Dennis, want jij kon dat helemaal niet weten.
Ik begrijp heel goed dat je soms baalt van het gedrag van sommige potentiële kopers. Ik heb dat ook al meegemaakt en soms moet iedereen het dan ontgelden.
Ik heb hier op het forum al 2 kasten gekocht en je mag aan beide kopers vragen: als ik mijn woord geef, dan is dat vast.
Daarom dat ik ook onmiddellijk gezegd heb dat ik in de eerste tijd echt niet in Nederland kan geraken om de kast op te halen (wegens familiale omstandigheden (ziekte)) en je daarom vroeg of jij het zag zitten om tot hier te komen.
En zoals iedere normale vlaming heb ik ook gevraagd of je iets van de prijs kon doen (wie probeert dat niet, hé?!)
't Is een prachtige LoTR die je verkoopt en ik hoop dat ze een goede nieuwe thuis krijgt.
Greetz
Jürgen
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC