LOTR

Flippers of onderdelen gezocht
Goalzzz
Real name: Maurice

Re: LOTR

Bericht door Goalzzz » 24 sep 2013, 19:00

Dennis schreef:
Ik heb nu weer een bieder met de naam PIK, wat moet ik daar nu weer van denken? :D
Pik wil wel graag je kast hebben zo te zien. Is inmiddels alweer de hoogst biedende. Al heeft Pik ook al geboden op die andere LOTR zo te zien.

Bijna altijd dezelfde namen trouwens bij die biedingen op marktplaats.

Dennis
Real name: Dennis Slagboom

Bericht door Dennis » 24 sep 2013, 19:14

Maar deze naam was ik nog niet tegengekomen. Maarja het is weer typisch mp bod erop dan weer eraf dan weer bieden en op een mailtje bel mij even niet reageren. Hebben die bieders dan allemaal telefoonvrees ofzo?
Nr 2 ook 2x bieden maar bellen ho maar. Die andere LOTR is wel mooier maar 5500,- is wel een bak geld ervoor.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.

Goalzzz
Real name: Maurice

Bericht door Goalzzz » 24 sep 2013, 19:27

Ja, ik zag die "danneande" volgens mij straks nog met een bod van 3850 of zoiets bovenaan staan. Ja, je maakt wat mee op marktplaats. Ik heb bewust mijn laatst verkochte kast er ook niet meer opgezet. Werd er knettergek van.

Dennis
Real name: Dennis Slagboom

Bericht door Dennis » 29 sep 2013, 13:28

De LOTR is vandaag verkocht, wel een kans laten lopen hoor Jürgen, succes verder.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.

Plaats reactie