Dag mensen...

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
nushae
Real name: Angelo Wentzler

Dag mensen...

Bericht door nushae » 25 sep 2013, 11:34

... mijn naam is Angelo en ik kom uit Eindhoven.

Tijdens mijn studiejaren in de jaren negentig heb ik aardig wat guldens verflipperd, toen er in de drie arcades hier nog flipperkasten stonden - nu zijn het enkel nog gokkasten :( Sinds ik werk is mijn liefde voor flipperkasten niet verdwenen maar meer een stille vennoot geworden.

Ik werk zelf in de IT, en een flipperkast is voor mij een soort vleesgeworden programma - een computerspel maar dan tastbaar. Dat fascineert me er nog het meeste aan. Ik heb wat gehobbied met pinmame en visual pinball (heb ik ook zelf flippers mee ontworpen) maar er gaat gewoon niks boven een echte kast.

Nu heb ik besloten dan toch mijn droom eens waar te gaan maken en hoop ik een Bride of Pinbot te bemachtigen. Een vriend die zelf meerdere kasten heeft gerestaureerd raadde me dit forum aan.

The Machine is niet de enige flipperkast die ik goed vind, maar wel mijn absolute favoriet. Ik sluit echter niet uit dat als ik die eenmaal heb, ik er nog een bij zou willen (aan ruimte zal het alvast niet liggen!)

Ik heb ook veel gespeeld op Star Trek the Next Generation en Addams Family. Andere flipperkasten die ik leuk vond (althans die ik me nu nog kan herinneren en dat zegt ook al wat) zijn Demolition Man, Indiana Jones (Williams) en Medieval Madness (dat was zo'n beetje de laatste die ik ooit speelde).

Anyway, daar ben ik dan, hoi.
Gezocht: Bride of Pinbot

Q
Real name: Steven

Re: Dag mensen...

Bericht door Q » 25 sep 2013, 12:11

Welkom Angelo !! :pin:
*** Q is good for you !! ***

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Bericht door kris-seeburg » 25 sep 2013, 12:19

Welkom hier Angelo :cheers:

nushae
Real name: Angelo Wentzler

Bericht door nushae » 25 sep 2013, 14:30

Ik vertelde mijn maten dat ik er toch maar eens werk van ging maken en die keken me een voor een aan met zo'n blik van "jaja, maar eentje, tuurlijk" :angel:
Gezocht: Bride of Pinbot

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Bericht door flippers.be » 25 sep 2013, 15:31

welkom :)
http://www.flippers.be Flipperkast basics voor beginners

Plaats reactie