Hallo!
Hallo!
Hallo allemaal,
Ben sinds vandaag eigenaar van een Zaccaria Soccer Kings. Was eigenlijk niet bepaald naar een Zaccaria op zoek maar deze stond jn de buurt te koop en kon ik voor een hele schappelijke prijs meenemen. Nadeel is dat hij het niet doet dus is mijn winterprojectje om deze weer werkende te krijgen:)
Ultieme flipper is The Addams Family maar zal nog wel een paar jaar duren. Heb nl nog wat andere hobby's te bekostigen...(oa VW Buggy)
Bij deze alvast bedankt voor alle informatie en hulp!
gr,
Dries
-
Ben sinds vandaag eigenaar van een Zaccaria Soccer Kings. Was eigenlijk niet bepaald naar een Zaccaria op zoek maar deze stond jn de buurt te koop en kon ik voor een hele schappelijke prijs meenemen. Nadeel is dat hij het niet doet dus is mijn winterprojectje om deze weer werkende te krijgen:)
Ultieme flipper is The Addams Family maar zal nog wel een paar jaar duren. Heb nl nog wat andere hobby's te bekostigen...(oa VW Buggy)
Bij deze alvast bedankt voor alle informatie en hulp!
gr,
Dries
-
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Hallo!
Welkom hier, leuke kast, succes!
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Dries 

- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom Dries

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Welgekomen! Altijd leuk om Zaccaria eigenaars te verwelkomen. 

gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts