geïnteresseerd en op zoek
geïnteresseerd en op zoek
Ik kwam na wat omzwervingen op andere websites op dit forum terecht.
Ik werk als opvoeder in een internaat buitengewoon onderwijs bij een groep jongens tussen 11 en 15 jaar. Ik ben hiervoor op zoek naar een betaalbare, werkende flipperkast. Ik heb reeds een oude arcadekast (neo geo mvs) kunnen aankopen voor de jongens die ik mits wat onderhoud zoals het vervangen van enkele kapotte knoppen al anderhalf jaar aan de praat houd. De jongens dragen voor hun materiaal vrij goed zorg, mede omdat ze zelf helpen om hiervoor de nodige Euro's bijeen te werken. Hiervoor verzamelen de jongens alle oud ijzer in onze school, sorteren ze blikjes, demonteren ze oude pc's, …
Ik hoop via dit forum een leuke werkende flipperkast te kunnen kopen. Alle tips zijn dus uiteraard welkom.
Tom
Ik werk als opvoeder in een internaat buitengewoon onderwijs bij een groep jongens tussen 11 en 15 jaar. Ik ben hiervoor op zoek naar een betaalbare, werkende flipperkast. Ik heb reeds een oude arcadekast (neo geo mvs) kunnen aankopen voor de jongens die ik mits wat onderhoud zoals het vervangen van enkele kapotte knoppen al anderhalf jaar aan de praat houd. De jongens dragen voor hun materiaal vrij goed zorg, mede omdat ze zelf helpen om hiervoor de nodige Euro's bijeen te werken. Hiervoor verzamelen de jongens alle oud ijzer in onze school, sorteren ze blikjes, demonteren ze oude pc's, …
Ik hoop via dit forum een leuke werkende flipperkast te kunnen kopen. Alle tips zijn dus uiteraard welkom.
Tom
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: geïnteresseerd en op zoek
Welkom hier Tom
mooi Initiatief 

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier Tom en veel succes met het project

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
teessee schreef:Ik kwam na wat omzwervingen op andere websites op dit forum terecht.
Tom
onze world cup soccer, of is dit buiten jullie budget ??
http://www.kapaza.be/nl/vi/78462226.htm
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
welkom 
http://flipperforum.be/viewtopic.php?f=13&t=4007
deze lijkt me het meest geschikt voor jullie..

http://flipperforum.be/viewtopic.php?f=13&t=4007
deze lijkt me het meest geschikt voor jullie..
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Ja, inderdaad. De Jokerz van Zwarte Panter lijkt mij een leuk beginnerskastje voor jullie. Prijs is goed, is geen EM, er zitten al wat modernere snufjes in. En indien jullie de onderste rij van de display kunnen vervangen of herstellen is ie weer toppie. 

gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
Mijn bericht op dit forum heeft al enkele nuttige reacties opgeleverd. Bedankt hiervoor. Ik beschik over een budget rond 400€. Gezien de kasten die te vinden zijn in de te koop sectie van het forum zal dit budget waarschijnlijk niet volstaan om een deftige kast aan te kopen. Ik geef nog niet op.
Bedankt voor alle verdere tips
Tom
Bedankt voor alle verdere tips
Tom
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Voor dat geld moet toch wel een leuk kastje te vinden zijn. Ik heb enkele maanden geleden nog een leuke Getaway opgepikt voor slechts 300 Euro. Paar kleine mankementjes, maar ze speelt prima!
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Blij te horen dat mijn budget misschien toch groot genoeg is om iets leuks voor te vinden.