Dirk schreef:Een mens moet mee met zijn tijd. Weg met die ouwe troep.
Lang leve de nieuwe troep.

Weet ik niet. Misschien eens kijken over 2 jaar wat de prijzen doen voor een HUO MM?diesel64 schreef: De kans dat MM nog veel gaat stijgen in prijs, is niet zo groot volgens mij.
Als dit gaat om de MM waarvoor ik in onderhandeling ben geweest, dan ik zeggen dat vraagprijs totaal iets anders is dan actuele waarde. Hij vroeg er 6500 voor maar ik wilde zakken omdat er juist punten aan die kast waren die andere forummembers hadden ontdekt. Ik wilde max. 5500 geven en daar ging hij niet mee akkoord dus vandaar ook no deal van mij kant. Dus hij heeft er geen 6500 voor gekregen.Silverballgames schreef:Voor diegenen die mijn MM kennen ... Zou ik er 7500€ voor kunnen vangen ... Misschien via flippermarkt.de ?
Of is dit teveel/te weinig ?
Ben tegenwoordig niet meer mee met de prijzen... Maar die MM van deze week met veel schade aan 6500€ heeft me aan het denken gezet ... Als die er 6500 voor kan krijgen is die van mij 7500 waard !
Als ik zie hoeveel de remake verschilt van een originele, maak ik me alvast geen zorgen over de waarde van mijn originele. Een originele BBB is ook nog altijd meer waard dan een remake en die zijn quasi gelijk.Dennis schreef:Ik denk dat je net een paar weken te laat en misschien en paar jaar te vroeg bent om er de hoofdprijs er voor te vangen.
Ik kocht een mm een week voordat de remake bekent werd, en een week later had ik em nog steeds gekocht maar dan wel voor wat minder. De prijsontwikkeling zal van de aantallen en kwaliteit van de nieuwe gaan afhangen.
Tja maar dan hebben we er wel fijne avondjes op gespeeldCenobyte schreef:Och, het blijft koffiedik kijken. Misschien is over een jaar de hele flipperzeepbel al uiteen gespat en is een originele MM nog maar 1000 piek waard. We kunnen er lang over blijven discussiëren, maar dit soort kasten blijft enorm afhangen van vraag en aanbod. Het aanbod van deze kasten is nu ineens enorm toegenomen ALS er ooit nieuwe MM's van de productieband gaan rollen. Misschien gaat de leverancier wel failliet. Misschien komen er straks wel 6000 stuks van de band en wordt de originele niets meer waard. Misschien.... (enzovoort).
Dat blijft het uitgangspunt inderdaadmarcelmagic schreef:Maar voor mij is dat eigenlijk minder belangrijk. Hobby's kosten nou eenmaal geld.
En het plezier en de flipperavondjes zijn onbetaalbaar
Dan hou je ze toch gewoon bij ?Cenobyte schreef:Sta er niet van te kijken dat dat misschien wel een keer gedaan is en dan zullen de kasten misschien ooit weer wel eens met verlies verkocht moeten worden.
hehe ja altijd dezelfde discussies.. nu ja eigenlijk is het niet offtopic, Lieven heeft zijn vraagprijs, en als hij die niet krijgt dan houdt hij de kast gewoon bij. We zijn nog helemaal on-topicBingovit schreef:Het begint hier nu wel al serieus off topic te gaan ipv een antwoord op Lieven zijn dilemma te geven...
De Lieven zijn dilemma is al wel opgelost ondertussen.Bingovit schreef:Het begint hier nu wel al serieus off topic te gaan ipv een antwoord op Lieven zijn dilemma te geven...