Ik acht het wel mogelijk. Maar ik kan gewoon niet voorspellen wat er juist allemaal stuk gaat als het display opbrand. Ik heb veel al geleden dat de voeding sneuvelt. Maar wellicht neemt die meer mee in zen val.
Als de uitgangstrappen in tack blijven kan ik met een paar brugjes als een groot deel doen. Er is juist nog een transistorschakeling die klok en datasignaal genereren voor de rijen van het display. En die schakeling is volledig berekend op die hoogspanning van het gasdisplay. Dat zie ik eigenlijk als enig knelpunt. Maar nu ik het schema heb zou ik ook wel durven het signaal onderzoeken en kijken om zelf een paar schuifregister aan elkaar te koppelen.

Maar dat valt nog af te wachten.
Mijn flipper is eerst aan een mechanisch onderhoud toe. Dus als dit gedaan is smijt ik me volledig op het display.
Wat kosten betreft. Tegenwoordig valt een print produceren heel goed mee. Het prototype kost geld, maar serie productie is echt wel te doen. Ik heb al eens gekeken voor LED matrixen en die kosten slechts 80 cent per stuk. Zo zijn er wel 32 nodig. Maar dan nog denk ik wel onder de 100 euro te kunnen blijven.