TK Whirlwind
TK Whirlwind
Whirlwind in zeer mooie staat.
Deze zomer gekocht via het forum dus gebruik ik ook het vorige topic om de kast zo goed mogelijk te beschrijven.
http://www.flipperforum.be/viewtopic.ph ... ind#p42871
In tussen tijd hebben we de kast van nieuw rubber voorzien en gepoetst.
Flipperprobleem volledig opgelost met een revisie set. Ook de upper flipper werkt zeer goed wat toch belangrijk is bij een WW. De zij ramp is dus perfect te nemen bij een zuiver schot.
Deze kast stond tijdens het bop in de recreatie line up en heeft sinds de revisie nog geen enkel probleem gegeven.
Vraagprijs is 1.000€, indien een forumlid hem wil kopen en er achter komt willen we hem laten gaan voor 900€.
Maar deze prijs is dan ook niet meer bespreekbaar. Indien hij tegen zaterdag niet verkocht is plaatsen we hem ook op de gekende sites.
Deze zomer gekocht via het forum dus gebruik ik ook het vorige topic om de kast zo goed mogelijk te beschrijven.
http://www.flipperforum.be/viewtopic.ph ... ind#p42871
In tussen tijd hebben we de kast van nieuw rubber voorzien en gepoetst.
Flipperprobleem volledig opgelost met een revisie set. Ook de upper flipper werkt zeer goed wat toch belangrijk is bij een WW. De zij ramp is dus perfect te nemen bij een zuiver schot.
Deze kast stond tijdens het bop in de recreatie line up en heeft sinds de revisie nog geen enkel probleem gegeven.
Vraagprijs is 1.000€, indien een forumlid hem wil kopen en er achter komt willen we hem laten gaan voor 900€.
Maar deze prijs is dan ook niet meer bespreekbaar. Indien hij tegen zaterdag niet verkocht is plaatsen we hem ook op de gekende sites.
TAF
Re: TK Whirlwind
Van waar ben je precies, dan neem ik hem 

If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
Als ophaling ergens volgende week of volgend weekend geen probleem is mag je 'm voor mij houden. In de veronderstelling dat hij nog zo mooi en netjes is als op de foto's vanzelfsprekend 
Da's dan al de derde kast die ooit van bij mij kwam die ik terugkoop
Wie heeft er hier ooit allemaal een Airborne gekocht van mij?

Da's dan al de derde kast die ooit van bij mij kwam die ik terugkoop

Wie heeft er hier ooit allemaal een Airborne gekocht van mij?

-
- Real name: Janick Pauwels
IkkeMushroom schreef:Wie heeft er hier ooit allemaal een Airborne gekocht van mij?

Helaas waren er na verloop van tijd elektronische problemen die ik niet opgelost kreeg, en heb ik hem weer weggedaan. Maar goed, tegen dan had ik hem ook wel uitgebreid bespeeld, en was het hoe dan ook tijd voor iets anders.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man, LOTR
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Capcom en electronische problemen kun je dikwijls in één adem vernoemen 
Maar ja, je hebt nooit dat boardje vervangen (of laten fixen) wat ik jou verschillende keren gezegd had toch? Als ik het me tenminste goed herinner
Komaan Dennis! Verkopen die hap voor hij weer in panne staat

Maar ja, je hebt nooit dat boardje vervangen (of laten fixen) wat ik jou verschillende keren gezegd had toch? Als ik het me tenminste goed herinner

Komaan Dennis! Verkopen die hap voor hij weer in panne staat

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Dus toch terug plaats gemaakt voor een gameroom Bart? Moet ik dus blijkbaar nog eens dringend binnenspringen 

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
-
- Real name: Janick Pauwels
Toch wel proberen herstellen hoor: bordje uitgehaald en door iemand al die surface mounted ic'tjes laten hersolderen (deze die jij aangegeven had). Ik kon op 't zicht zien dat die contactjes allemaal netjes herdaan waren, maar het hielp niet.Mushroom schreef:Maar ja, je hebt nooit dat boardje vervangen (of laten fixen) wat ik jou verschillende keren gezegd had toch? Als ik het me tenminste goed herinner![]()
Een alternatief bordje heb ik niet gevonden (moest pinled dat bijvoorbeeld maken, ik had er al lang ene gekocht), en ik durfde die van de BBB er niet instoppen, want als daar dan iets zou mee mislopen, was het nog veel erger geweest.
Wat ik mij afvraag: is die Airborne uiteindelijk toch nog gefixt geraakt, of geraakt ie nog altijd op willekeurige momenten in de knoei met zijn "ball management"?
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man, LOTR
- dennis the menace
- Real name: dennis verleyen
Welcome back Janick! De airborne werkt nog altijd prima.
Buiten een defecte opto heb ik eigenlijk nooit begrepen wat eigenlijk het probleem was.
Alles werkt zoals het moet. Kast is wel eens uit elkaar geweest om te poetsen. Mms zat er toen iets los ofzo.
@ Bart, sorry old boy maar momenteel heb ik er nog veel plezier aan om ze nu al weg te doen.
Is een idd een kastje die net iets anders is dan de gewone klassiekers.
Buiten een defecte opto heb ik eigenlijk nooit begrepen wat eigenlijk het probleem was.
Alles werkt zoals het moet. Kast is wel eens uit elkaar geweest om te poetsen. Mms zat er toen iets los ofzo.
@ Bart, sorry old boy maar momenteel heb ik er nog veel plezier aan om ze nu al weg te doen.
Is een idd een kastje die net iets anders is dan de gewone klassiekers.

Dat zal wel zijn: die Airborne is echt wel een leuke, snelle uitdagende kast!
Ik moet dringend stoppen met de lofzang der Capcoms te zingen precies 

Mushroom schreef:Ik moet dringend stoppen met de lofzang der Capcoms te zingen precies
Hoi Bart, die lofzang is niet erg hoor, diegene die u kennen weten dat wel

Trouwens, wij hebben nen Breakshot staan, als je daar eens heimwee naar hebt ofzo, dan kom je er maar eens op spelen hé!
Groetjes!
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
Ik heb ook eentje intussen!
Anders komen jullie maar eens af hoor

Anders komen jullie maar eens af hoor