Even voorstellen.
In het echt heet ik Jeroen ben 33 jaar inmiddels, maar op het forum ga ik onder de naam mad_max8. Ja fan van madmax maar die naam was altijd bezet daarom een keer op deze uitgekomen

Na een lange tijd forums bekijken en gamerooms van mensen heb ik de knoop doorgehakt
en ben zelf rond gaan kijken naar arcade kasten.
Na een hele lading aan arcade borden gespaard te hebben heb ik in begin 2013 mijn eerste arcadekast gekocht. Een mortal kombat 2 kast.
Deze kast ligt nu uit elkaar omdat ik deze aan het restaureren ben. Hout vullen en
nieuwe art erop. 1 zijkant was gebroken dus deze ben ik inmiddels aan het lijmen.
Heel project maar gaat de goede kant op.
Volgende kast is een dynamo kast met super street fighter 2. Erg fijne kast vooral
omdat er een lade in zit en ik zo makkelijk cps2 borden kan wisselen. Ook deze uit
elkaar gehad en nieuwe zwarte vinyl erop. Nieuwe marquee en control panel art.
Monitor moest een nieuwe flyback hebben en nieuwe condensators. Deze vervangen en
vervolgens alles in elkaar gezet en spelen maar!
Nu dus 2 kasten waarvan 1 nog afgerond moet worden.
Dit zijn toch wel een van mijn favoriete kasten maar er staan er nog meer op de lijst.
Lethal enforcers 2 bijvoorbeeld en nog wat andere konami kasten. Voor lethal enforcers 2
ben ik het pcb nog aan het reviseren omdat deze niet goed werkt.
Ik heb nog een marquee nodig voor lethal enforcers 2 dus als iemand iets heeft liggen toevallig?

Doel is om een echte gameroom ooit te maken met een aantal kasten. Maar dat is volgens
mij de droom van de meeste hier

mvg,
mad_max8