Gezien ik binnenkort de grote broer mag verwelkomen, ontbreekt mij de zin en motivatie mijn HS projectje verder te zetten.
Technisch:
- Alles werkt perfect behalve 1 pop bumper die ik niet aan de praat krijg (solenoid is goed dus ik denk transistor dat vervangen moet worden)
- Alle lamps werken (30% ervan vervangen met nieuwe)
- Printplaten nog heel mooi en geen zuurschade
- Zwaailicht werkt perfect

- De flippers heb ik gereviseerd (= volledig nieuwe flipper links, nieuwe coil stops, sleeves en veertjes + leafswitches aan de linker flipper vervangen) en dit flippert nu aan volle kracht
- Alle plastics, ramps nog perfect in orde
- Displays: Bovenlinker= perfect, bovenrechter = minder helder maar leesbaar (dus wss uitgegast), Linker onder= niet werkend, Rechtsonder= perfect en helemaal onderaan (credit/ball display) is perfect.
Dus voor met 3 te spelen en diagnostics, perfect werkend. Met 4 spelers wordt het moeilijker:p
Esthetisch:
- Gele target afgebroken, heb nieuwe liggen maar moet nog gemonteerd worden
- de vuile, omhooggekomen laag mylar verwijderd (kwam rechtop te staan en hinderde het spel)
- duidelijke speelveldschade aan de rampingang en aan de rechter boven targets
- Voor de rest duidelijk een bespeeld veld dus verwacht niet moeders schoontste
- Kabinet ook niet zo mooi en wat verbleekt (maar is sowieso heel lelijk ook al is het op kleur:p, soit das persoonlijk)
- Translite wel perfect en mooi
Dus is een spelerskast en mensen met de nodige kunde en tijd kunnen dit heel mooi maken.
Foto's op aanvraag via pm.
Mijn prijs = +-450 euro (zelf 350 betaald maar met de kosten en tijd erin lijkt +-450 euro eerlijk)