Ik zoek de naam, foto, filmpje van een arcadekast die we met vrienden anno 2001-2002 hebben plat gespeeld in het luna park.
Je kon met 4 spelen tegen de computer of tegen elkaar en je had elk een bal waar tegen je moest shotten.
Telkens je een match won ging je naar de volgende ronde en na de finale kon je een speciale match tegen de all-stars als je alle speciale icoontjes had bemachtigd gedurende het spel.
Deze icoontjes kreeg je bij speciale doelpunten zoals ommegoal, handschoen als de keeper de bal raakte, zandloper als het een buzzergoal was, enz......
Ik vind nergens info over deze kast en wil dit omwille van nostalgische achtervolgingsredenen graag terug zien vinden en hopelijk kopen!!!!
Wie kan mij helpen.....
Titel van voetbal arcadekast ( 4 players)
Titel van voetbal arcadekast ( 4 players)
In play: Hook - WW - JPpro - CFTBL - Met - TWD - AIQ - Godzilla
- Hairy Otter
- Real name: Noel Ramakers
Re: Titel van voetbal arcadekast ( 4 players)
I fix stuff myself, just to prove to myself I can.
Super dat is het volledig!!!
vind jammer genoeg geen duidelijke gameplay filmpjes terug
vind jammer genoeg geen duidelijke gameplay filmpjes terug
In play: Hook - WW - JPpro - CFTBL - Met - TWD - AIQ - Godzilla
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Hier nog meer info http://www.arcade-museum.com/game_detai ... e_id=10479 en als je op arcade world kicks op youtube zoekt vind je zeker wel een filmpje.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.