gezocht ps-878x voeding
gezocht ps-878x voeding
iemand nog ergens een werkende liggen ( zit oa in slots), ik vrees dat de mijne niet meer te redden valt (wss transfo stuk)
voorbeeld
of iets anders dat kan dienen, zolang ik maar 5v 12v en 24v heb ...
voorbeeld
of iets anders dat kan dienen, zolang ik maar 5v 12v en 24v heb ...
old beetles don't leak oil, they just mark their spot
wishlist: FH,TAF,CV,RS,JY
under construction: cyclone,smart set,galaxy
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Re: gezocht ps-878x voeding
Ik heb denk ik nog wel pc trafo liggen zal eens kijken vanavond.
Mits het natuurlijk voor jou interessant is qua afstand weet niet van waar in Belgie je bent
Mits het natuurlijk voor jou interessant is qua afstand weet niet van waar in Belgie je bent
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
pc voeding kan ik hier ook wel halen, maar dan zit ik vast op die 24V, die zit er bij pc voeding niet op d8 ik
afstand maakt op zich niet veel uit, is het te ver is er nog altijd overschrijving en post

afstand maakt op zich niet veel uit, is het te ver is er nog altijd overschrijving en post

- Baron Shadow
Hmm weet ik eigenlijk niet maar zou inderdaad wel zo kunnen zijn.
Zal eens kijken en dan hoor je het wel.
Zal eens kijken en dan hoor je het wel.
thx 
edit: link naar foto's, ic krijgt geen ingangsspanning meer, elco's ervoor (die 2 dikke) nog wel dus daar tussen loopt het mis en ik vermoed dat het wel is de trafo kan zijn...
https://www.dropbox.com/sc/qxo07b8l8hp24hv/uEZr02K0NK

edit: link naar foto's, ic krijgt geen ingangsspanning meer, elco's ervoor (die 2 dikke) nog wel dus daar tussen loopt het mis en ik vermoed dat het wel is de trafo kan zijn...
https://www.dropbox.com/sc/qxo07b8l8hp24hv/uEZr02K0NK
- Baron Shadow
Inderdaad kon ik geen 24 volt vinden. 

maakt niet uit man, je hebt me alvast op een idé gebracht dat mss wel haalbaar is, een oude at voeding voor de 12v en de 5v. moet ik enkel nog een transfo zoeken om de 24v te voorzien, plaats zat in die kas dus dat inbouwen is al geen probleem...
verder had ik er nog een originele gevonden (nieuw) voor niet te veel maar das online op een site met .ro achteraan
verder had ik er nog een originele gevonden (nieuw) voor niet te veel maar das online op een site met .ro achteraan

- Hairy Otter
- Real name: Noel Ramakers
Mag ik vragen in welke kast je deze voeding nodig hebt? Waarvoor word die 24 volt gebruikt?
Misschien een idee ter zijde, als je een tweede AT voeding plaatst en hiervan de GND op de eerste +12v hangt dan heb je tussen de GND van de eerste en de +12v van de tweede wel 24v. In afwachting van een betere voeding kan je hier wel mee verder.
Misschien een idee ter zijde, als je een tweede AT voeding plaatst en hiervan de GND op de eerste +12v hangt dan heb je tussen de GND van de eerste en de +12v van de tweede wel 24v. In afwachting van een betere voeding kan je hier wel mee verder.
I fix stuff myself, just to prove to myself I can.
24V 2.5A transfo (voor led-strips) besteld via ebay, at voeding gekregen van een kennis, ik kan aan de slag
deze voeding zit in een slots dat hier staat, voor wat de 24V gebruikt wordt heb ik geen idé eigenlijk, draad schiet bij in de kabelboom en om deze los te halen heb ik ni echt zin (kast hangt nu al men voeten uit) ik vermoed om het uitbetalingssysteem te voeden (pure gok) de rest draait in hoofdzaak op 5V en wat coolers+muntproever op de 12V

deze voeding zit in een slots dat hier staat, voor wat de 24V gebruikt wordt heb ik geen idé eigenlijk, draad schiet bij in de kabelboom en om deze los te halen heb ik ni echt zin (kast hangt nu al men voeten uit) ik vermoed om het uitbetalingssysteem te voeden (pure gok) de rest draait in hoofdzaak op 5V en wat coolers+muntproever op de 12V