IJ williams cab met sharpie
IJ williams cab met sharpie
Hallo iedereen,
Na het lezen van onderstaand artikel was ik aan het denken of dit praktisch is of gewoon een slecht idee.
http://www.edcheung.com/album/album06/Pinball/ij2.htm
Daarom vraag aan jullie of dit goed te doen is. Uiteraard is het niet zo mooi als nieuwe decals, maar is wel mooier dan gewoon verkleurde wit/gele cab (de huidige).
voordeel is dat het afwasbaar is met alcohol.
Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee en of er deftige resultaten mee te halen zijn?
Thx
Na het lezen van onderstaand artikel was ik aan het denken of dit praktisch is of gewoon een slecht idee.
http://www.edcheung.com/album/album06/Pinball/ij2.htm
Daarom vraag aan jullie of dit goed te doen is. Uiteraard is het niet zo mooi als nieuwe decals, maar is wel mooier dan gewoon verkleurde wit/gele cab (de huidige).
voordeel is dat het afwasbaar is met alcohol.
Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee en of er deftige resultaten mee te halen zijn?
Thx
Playing: Doctor Who, IJ (williams), TZ
Will be missing: Bride of Pinbot, Judge dredd, STTNG, HS, HSII, RS, FT
Re: IJ williams cab met sharpie
Dit zou ik nooit doen op een IJ.
Liever een mooie verkleurde dan een lelijke ingekleurde.
Op sommige kasten kan je dit volgens mij wel eens proberen.
Bv op een BOP het ontbrekende rood, of op een T2 de rode ogen.
Liever een mooie verkleurde dan een lelijke ingekleurde.
Op sommige kasten kan je dit volgens mij wel eens proberen.
Bv op een BOP het ontbrekende rood, of op een T2 de rode ogen.
TAF
hoe meer ik er over nadenk, hoe dommer het idee wordt. 

- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Dat kan perfect voor kasten met effen kleuren. Rood in EATPM bijv. Maar als je al kleurverloop hebt ergens is dat erg moeilijk.
Ik heb zelf flipperknopschade bijgewerkt bij LOTR, en dat ziet er van afstand wel redelijk uit, beter dan kale witte vlakken, maar als nieuw is het niet. Rood bij EATPM ziet er erg mooi uit, maar gaat na verloop van jaren toch weer verkleuren.
Ik heb zelf flipperknopschade bijgewerkt bij LOTR, en dat ziet er van afstand wel redelijk uit, beter dan kale witte vlakken, maar als nieuw is het niet. Rood bij EATPM ziet er erg mooi uit, maar gaat na verloop van jaren toch weer verkleuren.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Zou ook eerder dan zelf gewoon decals maken en erop aan brengen.
Zulke grote vlakken lijkt mij ook niks maar goed het is natuurlijk altijd wat je er zelf van verwacht.
Het zal in ieder geval de kast eerder in prijs laten dalen dan andersom maar als het een blijver is doet dat niet terzake natuurlijk.
Zulke grote vlakken lijkt mij ook niks maar goed het is natuurlijk altijd wat je er zelf van verwacht.
Het zal in ieder geval de kast eerder in prijs laten dalen dan andersom maar als het een blijver is doet dat niet terzake natuurlijk.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
-
- Real name: Steven De Roover
Ik heb t ook geprobeerd destijds: niet doen
Kleine vlakken zien er goed uit, maar als je aan de zonsondergang begint, ben je verloren
Je krijgt daar geen effen vlak in
Voordeel met van die stiften ( die van de AVA toch) is dat je t gewoon terug kan afwassen
Kleine vlakken zien er goed uit, maar als je aan de zonsondergang begint, ben je verloren
Je krijgt daar geen effen vlak in
Voordeel met van die stiften ( die van de AVA toch) is dat je t gewoon terug kan afwassen
Ik ga er me dan ook niet aan wagen! Bedankt voor de reacties.
Misschien later die decals erop brengen, maar lijkt me ook wel een serieus werk. dus we zien nog wel
Misschien later die decals erop brengen, maar lijkt me ook wel een serieus werk. dus we zien nog wel

- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de methodes van mr Chueng steeds minder representatief vind. Sommige dingen pakt hij goed op zoals het repareren van die zwarte ramp, en die space shuttle. Dat is mooi gedaan, maar speelveld renovatie vind ik echt onder de maat. Waar ik in het begin erg veel leerde van zijn methodes heb ik dat allemaal losgelaten.
In jouw geval zou ik decals plakken. Heb je die beslissing al gemaakt, dan staat je natuurlijk niets in de weg om verschillende technieken te testen op je huidige verkleuringen.
In jouw geval zou ik decals plakken. Heb je die beslissing al gemaakt, dan staat je natuurlijk niets in de weg om verschillende technieken te testen op je huidige verkleuringen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
ik heb eens een funhouse ingekleurd
viel best mee vond ik
enkel het rood
viel best mee vond ik
enkel het rood
- Bijlagen
-
- P1050350 [640x480].JPG (86.66 KiB) 4202 keer bekeken
-
- P1050318 [640x480].JPG (113.54 KiB) 4202 keer bekeken
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Hey, niet valsspelen hé! Da's gewoon mijn SS...
.

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Ik weet alleen niet of het de echte goede zijn...
Ik weet alleen niet of het de echte goede zijn...
gezien de prijs niet. En niet te lang wachten, ze worden niet meer gemaakt ivm licentie rechten. Lucas-film heeft geen toestemming meer gegeven voor nadruk...
In play: WH2o, NBAFB
In restoration: IJ
In restoration: IJ
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
De prijs is al aan 't stijgen precies. Ik denk dat ik de mijne destijds rond de 250 betaald heb.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos