Stargate gouden piramide gezocht !
Stargate gouden piramide gezocht !
Ik ben op zoek naar een gouden piramide voor mijn Stargate restauratie. Voorganger heeft geprobeerd het geheel te poetsen maar daarbij het verkeerde middel gebruikt waardoor beschadigingen zijn opgetreden. Wie kan mij helpen aan een nette piramide ???
Re: Stargate gouden piramide gezocht !
opnieuw laten vergulden 

- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
heeft vorige week op ebay gestaan geloof ik, maarja
mss heeft carl er nog?
mss heeft carl er nog?
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who, F-14 tomcat, jurassic park---www.depikkedieve.be-----
dan zou ik daar graag een emailadres van willen ... wie niet waagt ...
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
pmDutch-Mac schreef:dan zou ik daar graag een emailadres van willen ... wie niet waagt ...
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who, F-14 tomcat, jurassic park---www.depikkedieve.be-----
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Als ik de rest van die foto bekijk is die piramide niet je grootste zorg. Bij dergelijke speelveldschade zou ik geen kosten doen om een nieuwe piramide te kopen, maar hem eerst en vooral eens proberen te reinigen met een degelijk koperpoets produkt, en als dat niet lukt hem wat opschuren en met goudkleurige verf overspuiten.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Wordt al aan gewerkt momenteel !