Hey iedereen ,
Ik heb hier een Gottlieb Genesis staan waarvan de vernislaag begint af te brokkelen van het speelveld.
Nu zou ik graag alle vernis er afkrijgen om het zo opnieuw te kunnen vernissen.
Heeft er iemand hier ervaring mee en welke producten gebruik je hier het best voor zodat je je verflaag niet beschadigd?
Groetjes
Vernis van speelveld krijgen.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Vernis van speelveld krijgen.
denk dat het onmogelijk zal zijn om enkel de vernis er af te krijgen..
je kan met magische sponsjes proberen maar de kans is heel groot dat je door de verflaag schuurt
beste lijkt me gewoon ineens een nieuwe vernislaag erop en die dan vlakschuren
maar er zijn hier anderen die daar meer ervaring mee hebben
je kan met magische sponsjes proberen maar de kans is heel groot dat je door de verflaag schuurt
beste lijkt me gewoon ineens een nieuwe vernislaag erop en die dan vlakschuren
maar er zijn hier anderen die daar meer ervaring mee hebben
-
- Real name: michielsen Joo
De vernislaag is sowieso taaier en hardnekkiger dan de verflaag.
Dus al wat je zou gebruiken om de vernis op te lossen , lost gegarandeerd de verf ook meteen op.
Een nieuwe vernislaag kun je beschouwen als een laag lijm , die alles weer met elkaar verbindt en vasthoudt.
Echter, om een mooi glad resultaat te krijgen op het eind zal je een paar keer moeten vernissen en schuren.
Dus al wat je zou gebruiken om de vernis op te lossen , lost gegarandeerd de verf ook meteen op.
Een nieuwe vernislaag kun je beschouwen als een laag lijm , die alles weer met elkaar verbindt en vasthoudt.
Echter, om een mooi glad resultaat te krijgen op het eind zal je een paar keer moeten vernissen en schuren.
-
- Real name: Jochen Six
- Contacteer:
ja maar het probleem is dat er stukken zijn die echt geel zijn geworden door de ouderdom,
Nicotine is het niet daar ik al met nicotine verwijderaar geprobeerd heb.
dus als je nieuwe vernislaag gaat zetten dat zal je die bruine plekken er onder altijd blijven zien he
Nicotine is het niet daar ik al met nicotine verwijderaar geprobeerd heb.
dus als je nieuwe vernislaag gaat zetten dat zal je die bruine plekken er onder altijd blijven zien he
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
dat is de originele vernis die vergeelt.. kan je met bv Commandant poliermiddel wel weghalen..
maar zoals ik al zei, je zal dit heel voorzichtig moeten doen en opletten dat je niet door de verf zit.
gewoon mee leren leven dat het een 30 jaar oude kast is en geen nieuwe..
maar zoals ik al zei, je zal dit heel voorzichtig moeten doen en opletten dat je niet door de verf zit.
gewoon mee leren leven dat het een 30 jaar oude kast is en geen nieuwe..