Gezocht, arcade shooter

Arcadekasten of onderdelen te koop, te ruil of gezocht
Plaats reactie
ballonnenreus
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2014, 19:14
Real name: Filip Smeets

Gezocht, arcade shooter

Bericht door ballonnenreus » 05 mei 2014, 20:22

Ik heb een beetje het gevoel dat ik met de deur in huis ga vallen, maarja,...

Ik zoek momenteel een arcade shooter kast, liefst een van de left 4 dead serie, of house of the dead, weet iemand een richting waar ik best de zoektocht kan starten. (ik denk dat hier wel een goeie plaatst is)

Ik wil er wel redelijk wat geld voor geven. Maar heb eigenlijk niet echt een idee voor wat die tegenwoordig van de hand gaan.

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Gezocht, arcade shooter

Bericht door Jiggy » 05 mei 2014, 22:29

ballonnenreus schreef:Ik heb een beetje het gevoel dat ik met de deur in huis ga vallen, maarja,...

Ik zoek momenteel een arcade shooter kast, liefst een van de left 4 dead serie, of house of the dead, weet iemand een richting waar ik best de zoektocht kan starten. (ik denk dat hier wel een goeie plaatst is)

Ik wil er wel redelijk wat geld voor geven. Maar heb eigenlijk niet echt een idee voor wat die tegenwoordig van de hand gaan.

Alvast bedankt!
Welke zoek je, precies?

Hotd1,2,3,4, normale versies of deluxe etc.
Zijn ook een hoop andere leuke shooters, virtua cops etc. En ook redelijk recente zoals bijv. Rambo
Zit dus nogal verschil in, en het een is makkelijker te vinden dan het ander

Allemaal afhankelijk van wat je precies zoekt, en in welke budgetklasse.

ballonnenreus
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2014, 19:14
Real name: Filip Smeets

Re: Gezocht, arcade shooter

Bericht door ballonnenreus » 06 mei 2014, 13:17

Ik zoek voornamelijk iets in de aard van de hotd 3 of 4 moet niet de deluxe versie zijn.

Ik zit met een bedrag van 1400 euro in mijn gedachten, maar natuurlijk is dat nog variabel (omhoog of omlaag) aan wat er aangeboden word.
En natuurlijk heb ik liever 2 als 1 shooter ;)

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Gezocht, arcade shooter

Bericht door Jiggy » 06 mei 2014, 16:02

ballonnenreus schreef:Ik zoek voornamelijk iets in de aard van de hotd 3 of 4 moet niet de deluxe versie zijn.

Ik zit met een bedrag van 1400 euro in mijn gedachten, maar natuurlijk is dat nog variabel (omhoog of omlaag) aan wat er aangeboden word.
En natuurlijk heb ik liever 2 als 1 shooter ;)
HOTD3 gaat wel lukken voor dat bedrag. House of the dead 4 wordt al wel een stuk lastiger.
Voor beiden geldt dat ze niet zo heel makkelijk te vinden zijn, dus je gaat wel wat geduld (of geluk dat er ineens een tevoorschijn komt) nodig hebben.

Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2361
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Gezocht, arcade shooter

Bericht door glenn pellis » 11 mei 2014, 12:40

confidential mission in de aanbieding, en een defecte time crisis 2
maar dat zijn geen house of the deads natuurlijk
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Gebruikersavatar
Arcadia Amusements
Berichten: 135
Lid geworden op: 24 aug 2011, 22:45
Real name: Peter Smets

Re: Gezocht, arcade shooter

Bericht door Arcadia Amusements » 14 mei 2014, 10:17

Ik heb nog een mooie Jurassic Park: the lost world deluxe staan . Gereviseerd en de projectiemonitor is vervangen door een lcd.

Plaats reactie