Het overzetten neemt toch weer vele uurtjes in beslag

Ik peuter alle nietjes van de aardingsdraad los met een kleine scherpe schroevedraaier.Baron Shadow schreef:Ik heb hier een speelveld met nieuwe overlay liggen maar nog steeds niet van gekomen om alles over te zetten.
Moet ook aarde draad en alles doen heb je nog tips toevallig?
Is voor mij de eerste keer dat ik zoiets wil gaan doen.
Baron Shadow schreef:Oh zo'n bordje is ook wel mooi zou je er ook 1 voor mij kunnen maken?
En wat dan eventueel de kosten zijn.
Tja het blijft natuurlijk een hele klus en je moet niet verwachten dat na het overzetten alles onmiddellijk zal werken.Baron Shadow schreef:Jammer maar dan bedankt voor de link dan kan ik een kennis wel vragen of die hem eventueel voor me kan maken.
Mijn Centaur is helaas een langdurig project omdat ik toch een beetje huiverig ben aangezien ik dit nog nooit gedaan heb.
Heb hier een Centaur die ik ooit in veiling vd NFV gekocht heb en inmiddels een mooi speelveld met overlay.
Echter moet dus alles overgezet worden en ik wil ook nieuw plasticset en targets kopen etc..
Maar het speelveld zie ik. Og een beetje tegen op dus stel ik steeds uit.
Heb al iemand die me eens heeft aangeboden om te helpen dus daar zal ik nu toch maar eens een afspraak mee gaan maken. Heb geen idee of het echo bordje het doet en kan dit nu dus zo ook niet testen maar kas dat dit vaak niet meer zo is. Ik vind het echt een super coole kast vooral ook het artwork.
Baron Shadow schreef:Jij toevallig nog behulpzame foto's en of tips
Dus bv hoe de aardedraad bevestigd is bij het nieuwe speelveld ofzo.
Zag net dat nu bij ministrynof pinball de plastic set ook al niet meer op voorraad is.
Was aan hetwachten tot de targets daarvook op voorraad kwamen maar dus schijnbaar niet zo slim geweest.
[/quote]Gottlieb collector schreef:[quote="Baron Shadow"Oh zo'n bordje is ook wel mooi zou je er ook 1 voor mij kunnen maken?
En wat dan eventueel de kosten zijn./quote]
Hmmm, had je dat eerder laten weten ( heb natuurlijk ook niks gevraagdheb vorig jaar namelijk twee naakte printjes laten maken ( heb twee Centaur's ).
Het laten etsen plus alle componenten komt toch zeker op 50 euro per printje zonder werkuren te rekenen![]()
Hmm shit, vorige week stonden er nog te koopBaron Shadow schreef:Bij cprstaande plasticset centaur nu ook sold out
Koop die van mij, deze komt te koop als hij af isBaron Shadow schreef:Ach haast heb ik niet direct hoor heb nu een nek hernia dus kan sowieso helaas vooorlopig helemaal niks aan de kasten doen.
En is door dat getwijfel al een lang project zit er nu zelfs over te denken om te kijken of ik het gedeeltelijk uit kan besteden.
Wil die kast toch ooit eens kunnen spelen