Nieuw lid stelt zich voor!
- Ravenchest
- Real name: Martijn Hendriks
Nieuw lid stelt zich voor!
Hallo allemaal!
Ik zou mij graag willen voorstellen aangezien ik de laatste tijd veel bezig ben met flippers, arcades en mijn grootste passie Nintendo games verzamelen en daarom dit forum wellicht handig zou kunnen zijn voor mij.
Ik ben Martijn Hendriks, 22 jarige Hotelschool student uit Venlo.
Van kindsaf al altijd geinteresseerd geweest in flipperkasten, arcades en retrogames, maar ook de technische kant hiervan.
-Momenteel bezit ik 1 flipperkast die ik volledig aan het restaureren ben (een Williams Big guns die uitendelijk verkocht zal gaan worden)
-Helaas bezit ik nog geen arcade kast(en) maar dat hoop ik zo snel mogelijk te veranderen.
-Verder heb ik ongeveer 800 nes games waarvan een complete Europese collectie.
Doordat ik mij ben gaan focussen op de big boy toys (flippers en arcade) heb ik ook besloten dat ik alleen flippers en arcades hoop te bemachtigen die game gerelateerd zijn (denk hierbij aan Super Mario van Gottlieb of street fighter)
Hopelijk zijn jullie iets meer te weten gekomen over mij door deze post en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in deze wereld van ballen, flippers en lampjes!
cheerio!
Ik zou mij graag willen voorstellen aangezien ik de laatste tijd veel bezig ben met flippers, arcades en mijn grootste passie Nintendo games verzamelen en daarom dit forum wellicht handig zou kunnen zijn voor mij.
Ik ben Martijn Hendriks, 22 jarige Hotelschool student uit Venlo.
Van kindsaf al altijd geinteresseerd geweest in flipperkasten, arcades en retrogames, maar ook de technische kant hiervan.
-Momenteel bezit ik 1 flipperkast die ik volledig aan het restaureren ben (een Williams Big guns die uitendelijk verkocht zal gaan worden)
-Helaas bezit ik nog geen arcade kast(en) maar dat hoop ik zo snel mogelijk te veranderen.
-Verder heb ik ongeveer 800 nes games waarvan een complete Europese collectie.
Doordat ik mij ben gaan focussen op de big boy toys (flippers en arcade) heb ik ook besloten dat ik alleen flippers en arcades hoop te bemachtigen die game gerelateerd zijn (denk hierbij aan Super Mario van Gottlieb of street fighter)
Hopelijk zijn jullie iets meer te weten gekomen over mij door deze post en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in deze wereld van ballen, flippers en lampjes!
cheerio!
-
- Real name: Jelle
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Re: Nieuw lid stelt zich voor!
Welkom hoor, keuze zat in ieder geval
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Martijn 

- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Welkom Martijn, op dit gezellige forum en nog veel spelplezier!
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
- Ravenchest
- Real name: Martijn Hendriks
dank jullie wel voor al jullie reacties!
momenteel druk bezig met mijn big guns restauratie.
foto's volgen zo spoedig mogelijk!
momenteel druk bezig met mijn big guns restauratie.
foto's volgen zo spoedig mogelijk!