Hallo iedereen,
Ben nieuw op dit forum, 50 jaar, woon in Wemmel, en het kriebelt serieus om mijn eerste flipperkast aan te schaffen (budget 3 cijfers). Kan iemand mij tips geven waarop ik moet letten bij de aanschaf van een flipperkast ? Op een site van een flipperkast-herstel-bedrijf las ik dat ze geen "mechanische" flipperkasten herstellen, dus die beter niet aankopen ? Zijn er bepaalde merken / types die qua kwaliteit heel goed zijn ? Kent u mensen die een goede en mooie flipperkast verkopen ? Zou deze een goede zijn : http://www.2dehands.be/verzamelen/speel ... 01189.html
Hoe meer tips hoe beter ! Alvast bedankt voor jullie reactie
Den Opnieuw-gerubberde uit Wemmel
Hallo ge-flipten, even voorstellen
-
- Real name: Geert Thomas
Re: Hallo ge-flipten, even voorstellen
welkom!
met een budget van 999 euro kan je toch wel een leuke alfa-numerieke of leuke dotmatrix flipper kopen
met een budget van 999 euro kan je toch wel een leuke alfa-numerieke of leuke dotmatrix flipper kopen
-
- Real name: Geert Thomas
Pascal schreef:welkom!
Hoi Pascal, aan mij vraag zal je wel merken dat ik een "groentje" ben maar wat is "alfa numeriek" en "dotmatrix" in éénvoudige mensentaal ?
Greets
GT
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Geert 

- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
welkom 
op mijn site vind je veel uitleg voor beginners, wat de termen allemaal betekenen..

op mijn site vind je veel uitleg voor beginners, wat de termen allemaal betekenen..
http://www.flippers.be Flipperkast basics voor beginners