Lucky 5

Alle andere koopjes behalve flippers of arcadekasten
Plaats reactie
pinballbart
Real name: Bart Vyvey

Lucky 5

Bericht door pinballbart » 30 sep 2014, 14:31

Om een beetje plaats te maken mogen deze twee 'Lucky 5'- automaten vertrekken.
Toen ik de Lucky 5 in huis haalde speelde hij perfect, nu geeft hij foutcode 'Meter Error 1'.
Ik heb daarom een 2e automaat opgehaald die niet meer compleet is maar waar nog veel wisselstukken inzitten.
Echter heb ik de tijd en de goesting niet om een poging te wagen deze te herstellen.

Lucky 5 is een heel tof ( en redelijk verslavend :hypno: ) spel gebaseerd op Blackjack oftwel '21'.
De rol draait en de kaart die je krijgt moet je telkens plaatsen op 1 van de 5 meters.
Bedoeling is om te proberen op elk van de 5 meters tot 21 te raken.

De kast die eerst wel werkte is volledig compleet van onderdelen. Muntproever ( ik denk een elektronische C220), hopper, reel, printplaten,.... Volledig compleet.
Bij de andere kast zitten alle printplaten er nog in, maar geen muntproef en hier en daar ontbreken er knopjes of lampjes.
Bijgeleverd een hele hoop Tokens + ook alle benodigde sleuteltjes.

Alle 2 de automaten moeten samen vertrekken, dus niet enkel en alleen de meest complete...
Automaten zijn op te halen te Lichtervelde, West-Vlaanderen.

Vraagprijs: 2 (volle :whisling: ) bakken Jupiler. :cheers:
Bijlagen
PICT0011.001.jpg
PICT0011.001.jpg (86.39 KiB) 1567 keer bekeken
PICT0004.jpg
PICT0004.jpg (81.86 KiB) 1567 keer bekeken
PICT0003.jpg
PICT0003.jpg (83 KiB) 1567 keer bekeken
Flippers: IJ (WMS), Avengers IQ prem, Elvira HOH prem, JP pro, GOTG LE, Future Spa, Sinbad, Wizard, Space Mission, Little Chief, Super Soccer.
http://www.pinballowners.com/pinballbart

pinballbart
Real name: Bart Vyvey

Re: Lucky 5

Bericht door pinballbart » 19 okt 2014, 16:46

Automaten zijn de deur uit. Hier mag een slotje op!
Flippers: IJ (WMS), Avengers IQ prem, Elvira HOH prem, JP pro, GOTG LE, Future Spa, Sinbad, Wizard, Space Mission, Little Chief, Super Soccer.
http://www.pinballowners.com/pinballbart

Plaats reactie