Mad amusements

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gottlieb collector
Berichten: 764
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:08
Real name: thierry
Locatie: Belgium

Mad amusements

Bericht door Gottlieb collector » 06 aug 2014, 12:00

Ik wil een bestelling doen bij mad amusements maar op het einde als ik wel afrekenen krijg ik het volgende:
No payment modules have been installed yet. ???
Wat doe ik fout ?

Gebruikersavatar
Gottlieb collector
Berichten: 764
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:08
Real name: thierry
Locatie: Belgium

Re: Mad amusements

Bericht door Gottlieb collector » 06 aug 2014, 16:45

Iemand op het forum hier heeft me gewaarschuwd voor MAD A.
Blijkbaar zou deze vooral naar Europese klanten zijn verplichtingen niet nakomen ( zie pinside )
Ik ga der dus niets bestellen.

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Mad amusements

Bericht door flippers.be » 11 aug 2014, 08:17

Mad Amusements moet je echt vermijden !!

Gebruikersavatar
ryske
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 nov 2012, 18:43
Real name: rys
Locatie: The Netherlands

Re: Mad amusements

Bericht door ryske » 04 okt 2014, 11:53

Ik heb er zeer recent nog een servo gekocht. Het afrekenen ging zoals het hoort. De opmerking van "ontbrekende module" had ik eerder ook, maar laatst dus niet. Na de bestelling 2 weken niets gehoord, mailtje gestuurd ; geen antwoord na nog een week (en mail) kreeg ik te horen dat Mike ziek is en dat het daarom zo lang duurde en dat ik niet gereageerd zou hebben over de wijze van transport (standaard/expresse). Ik heb deze mails echter nooit ontvangen. Hierna kreeg ik binnen een dag het T&T nummer, 5 dagen later was hij binnen. Ook het verschil in transportkosten hebben ze netjes gecrediteerd.

Let op ; ik heb $ 25 betaald voor deze servo. Bij het googelen van het typenummer bleek dat ze veel goedkoper ($ 11) te krijgen zijn.
NGG - TZ - CV - Elvira - IJ (WMS) - Dr Who - F14 Tom Cat

oldscool69
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 nov 2012, 09:38
Real name: walter
Locatie: Belgium

Re: Mad amusements

Bericht door oldscool69 » 04 okt 2014, 16:04

Opletten met mad ik heb daar ooit eens iets besteld verliep allemaal correct betaald via paypal 2 weken later had ik het bestelde,maar in het begin van het jaar doe ik een nieuwe bestelling maar ik kan niet meer met paypal betalen deze bestelling moet betaald worden met western union nadat hij per e-mail mij alle gegevens had doorgegeven ben ik bij de post in orde gaan brengen en de postmeester die ik ken vraagt me nog of dit wel te vertrouwen is aangezien ik eerder al iets gekocht had heb ik de betaling toch gedaan 300usd sinsdien niks meer van gehoord 10-20 mails gestuurd hoe het met mijn bestelling zat allemaal beleeft de eerste 10 de volgende 10 iets minder ik heb selfs van woede eentje in nederlands gestuurd.
Ik begrijp eigenlijk niet dat deze persoon hier zo maar met weg kan tenslotte heb ik toch bewijzen met de emails die hij mij stuurde? Dit is al van februari dat ik wacht maar ik denk dat ik het beter kan vergeten het is om van te :puke:
Zeker niks bestellen ;)

Draakje1975
Berichten: 102
Lid geworden op: 09 sep 2014, 15:27
Real name: Ronald
Locatie: The Netherlands

Re: Mad amusements

Bericht door Draakje1975 » 06 okt 2014, 14:39

oldscool69 schreef:Opletten met mad ik heb daar ooit eens iets besteld verliep allemaal correct betaald via paypal 2 weken later had ik het bestelde,maar in het begin van het jaar doe ik een nieuwe bestelling maar ik kan niet meer met paypal betalen deze bestelling moet betaald worden met western union nadat hij per e-mail mij alle gegevens had doorgegeven ben ik bij de post in orde gaan brengen en de postmeester die ik ken vraagt me nog of dit wel te vertrouwen is aangezien ik eerder al iets gekocht had heb ik de betaling toch gedaan 300usd sinsdien niks meer van gehoord 10-20 mails gestuurd hoe het met mijn bestelling zat allemaal beleeft de eerste 10 de volgende 10 iets minder ik heb selfs van woede eentje in nederlands gestuurd.
Ik begrijp eigenlijk niet dat deze persoon hier zo maar met weg kan tenslotte heb ik toch bewijzen met de emails die hij mij stuurde? Dit is al van februari dat ik wacht maar ik denk dat ik het beter kan vergeten het is om van te :puke:
Zeker niks bestellen ;)
Je moet nooit iets bestellen bij een bedrijf / persoon die betaling wil hebben via Western Union. Dat is het begin van de oplichting. Geld wat via dit bedrijf loopt is niet traceerbaar. Ook of de ontvanger het geld heeft ontvangen is niet na te vragen...

Zodra ik de woorden Western Union hoor ben ik weg. Zonder omkijken....

Weest gewaarschuwd :)

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Mad amusements

Bericht door flippers.be » 20 jan 2016, 08:53

Even de waarschuwing ivm Mad Amusements ophalen - en wie zijn geld er ooit aan kwijt was dan aub hier iets laten weten:
https://pinside.com/pinball/forum/topic ... lease-read

Plaats reactie