Heb hem gespeeld tegelijk met iemand die behoorlijk goed was en geloof ik een kwartier of langer heeft staan spelen met 1 bal
Moet zeggen dat hij voor een widebody wat kaal is en inderdaad de boven flipper heeft weinig nut nu.
Het scherm vond ik inderdaad ook mooi met een hoop info, laatste wel wennen om tijdens zelf spelen juiste info uit te halen.
De droptargets waren nu inderdaad vrij irritant maar ga er vanuit dat dit nu meer is om te laten zien dat ze onafhankelijk kunnen werken. Dus zal je denk ik straks geen last van hebben dat ze heel de tijd dit doen.
De "trolls" vond ik jammer dat je de onderste 2 alleen kunt zien als je vrij kort bent want anders kijk je op het deksel.
Smaug draaide niet nu toen ik heb gespeeld maar vind ik inderdaad zwaar tegenvallen dat is echt een gemis.
Weet in ieder geval al 1 persoon die inderdaad zij. Preorder wil gaan cancellen na erop gespeeld te hebben.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.