New in town!
-
- Real name: Kevin Haelterman
New in town!
Hey iedereen,
Ik ben geboren in de laatste helft van de jaren 80 en daardoor heb ik het gevoel dat ik de gouden tijd van pinball wat heb gemist. Toch ben ik altijd zeer gefascineerd geweest door deze games, het zijn stuk voor stuk prachtige staaltjes techniek en kunst. Ik ben echter opgegroeid met een heel ander type "games". Ik maak sinds jaren mijn eigen digitale games. Ik ben resent met m'n team aan de slag gegaan om mijn fascinatie voor flipperkasten naar de digitale wereld te brengen, weliswaar in een nieuw jasje. Het doel van ons spel is om flipperkasten naar een groot publiek te brengen, ook naar de jongsten die soms niet eens weten wat een flipperkast is.
Ik vroeg me daarom af of op dit forum plaats is om hierover een topic te starten. Graag had ik de meningen en feedback gekregen van echte flipperkast kenners. Welk forum sectie is daarvoor het meest geschikt?
Ik ben geboren in de laatste helft van de jaren 80 en daardoor heb ik het gevoel dat ik de gouden tijd van pinball wat heb gemist. Toch ben ik altijd zeer gefascineerd geweest door deze games, het zijn stuk voor stuk prachtige staaltjes techniek en kunst. Ik ben echter opgegroeid met een heel ander type "games". Ik maak sinds jaren mijn eigen digitale games. Ik ben resent met m'n team aan de slag gegaan om mijn fascinatie voor flipperkasten naar de digitale wereld te brengen, weliswaar in een nieuw jasje. Het doel van ons spel is om flipperkasten naar een groot publiek te brengen, ook naar de jongsten die soms niet eens weten wat een flipperkast is.
Ik vroeg me daarom af of op dit forum plaats is om hierover een topic te starten. Graag had ik de meningen en feedback gekregen van echte flipperkast kenners. Welk forum sectie is daarvoor het meest geschikt?
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: New in town!
Welkom hier Kevin 

-
Bedankt Kris! 

- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Welkom. Jullie project lijkt mij heel nobel in ieder geval. Ik heb geen idee wat jullie concreet in gedachten hadden om dat te bereiken, maar ik ben alvast heel nieuwsgierig naar hoe jullie dit zouden aanpakken. 

gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Welkom. Hier wellicht? http://www.flipperforum.be/viewforum.php?f=34
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
-
Bedankt iedereen!