Mijn naam is Kim, een 40jarige man uit Lommel (B).
In mijn prille jeugdjaren zaten we veel in het toen nog gloednieuwe Luna's ijsstadion, en daar stonden altijd enkele top-flipperkasten (terminator 2 herinner ik mij nog) en een viertal arcade kasten (wonder boy in monster land!) waar ik dikwijls mijn schaatsgeld stiekem in "opsmoste" (volgens mijn moeder).
Vanaf we "echt" op stap begonnen te gaan heb ik nooit meer geschaatst en ook niet geflipperd. Tot een kameraad een paar jaar geleden een flipperkast kocht (SS), toen begon het bij mij ook te kriebelen.
Ik heb een week geleden mijn eerste flipperkast gekocht: een Rocky & Bullwinkle.
Het leek mij een leuke kast in die prijsklasse, en ik ben er tot nu toe heel content mee! (hoewel ik waarschijnlijk achteraf gezien toch nog iets te veel betaald heb).
Wat me ook wel aantrekt aan flipperkasten is het zelf leren herstellen/opknappen van die dingen.
Maar erop spelen vind ik ook heel leuk natuurlijk

Ik zou op termijn graag een "gameroom" maken bij ons op zolder(eerste verdiep).
Verder zijn mijn hobby's exotisch tuinieren (palmen, bananenplanten, enz..), aquaria, gitaar, W-afrikaanse percussie (djembé en aanverwanten), Doe-het-zelven en reisjes maken met het vrouwtje, dochtertje (4j) en onze ouwe mobilhome.
Groetjes
Kim