Nieuw

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Jaapman
Real name: Jasper

Nieuw

Bericht door Jaapman » 13 dec 2014, 00:01

Hey iedereen,

Ik ben hier op het forum terecht gekomen omdat ik in de nabije toekomst (tussen dit en 1 jaar) van plan ben om een flipperkast aan te schaffen.
Vroeger heb ik samen met mijn broers de Lights.. Camera.. Action.. van Gottlieb van sinterklaas gekregen :respect: . Ik vond dit een erg fijne kast en vind het dus ook zeer jammer dat ze hem terug weg gedaan hebben. De reden hiervoor was dat onze interesse verdwenen was en die kast dus gewoon in de weg stond. Dit is ondertussen al meer dan 10 jaar geleden, maar ik zou zelf toch terug graag een kast in huis hebben.
Ik ben niet van plan om meerdere kasten aan te schaffen, maar wil gewoon 1 kast met een leuk thema waarop ik af en toe kan spelen.
Enkele thema's die me interesseren zijn Turtles, Mario Bros, Street fighter, Batman, of terug de Lights.. Camera.. Action.
Ik zou liefst ook een kast willen in de lagere prijsklasse, dus als jullie kasten weten met leuke thema's in de lagere prijsklassen, let me know :D
Verder ben ik ook bezig met het verzamelen van retro games. Ik richt me vooral op SNES, maar ben verder ook bezig met alle andere Nintendo consoles alsook met de sega megadrive.

Dit was effe in het kort waarom ik mij heb aangemeld op het forum, en ik ben benieuwd naar de kasten die andere mensen hier in huis hebben.

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Re: Nieuw

Bericht door kris-seeburg » 13 dec 2014, 06:57

Welkom hier Jasper :cheers:

ankske
Real name: Anke Baeyens

Bericht door ankske » 13 dec 2014, 17:20

Welkom op dit forum Jasper :good:
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)

Q
Real name: Steven

Bericht door Q » 15 dec 2014, 09:00

Welkom, Jasper !! :pin:
*** Q is good for you !! ***

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Bericht door flippers.be » 16 dec 2014, 08:38

welkom :)