de reflexie valt heel goed mee, op camera valt dit op, maar het stoort zeker het spel niet, alles is goed zichtbaar.
het speelveld word door die protector heel effen, met de originele speelveldraam erin ging de bal soms vervelende bvewegingen maken ,,dit is nu volledig weg.
in de staat waar ik de mijne in vond heb ik toch nog redelijk betaald, maar ondanks dat ik er voor een 400 euro aan nieuwe spullen heb ingestoken zou ik bij een verkoop winst moeten kunnen maken,,men nachtelijke werkuren zijn dan wel gratis geweest.....maar verkopen ga ik zeker niet. de vraagprijzen zijn tegenwoordig flink hoog als het een nette kast betreft,, er word ook flink geboden,,,je bent nooit alleen als je een cftbl zoekt.
ik heb nu de spelaanpassingen eens op easy gezet en wat extra ballen laten afkomen , ,
ik begin nu goed het spel te snappen en begrijp nu ook waarom deze kast zo gezocht is,,, het spel blijft uitdagen,,,, de muziek is de max en dan die algehele uitstraling .,, een echte cultflipper enkel de dobelsteentjes als sleutelhanger ontbreken er nu nog aan... ik ga em nu verder afwerken en netjes zetten,
kheb een car-mod die onderweg is, het cabinet ga ik ook onder handen nemen, geen decals maar de originele tekening behouden enkel de zwarte lak bijwerken en vernissen met satijnvernis. de mod in het speakerpanel is niet meer te vinden maar das iets dat ik zelf ga maken van men nieuwe speakerpanel,, ik wil de poten zwart gepoedercoat, enz enz een leuke kast om te hebben en te houden.
wat het hologram betreft, ik zou graag die lcd mod hebben, (als die ooit nog te koop komt), afspelen van filmfragmenten in zwartwit gemixed met kleur beelden of tekst, gaat een geweldig effect geven , mijn hologram zou ik dan ombouwen als topper die dan ook af en toe verlicht word met een spotje. ik denk daarbij aan een kastje bovenop de kast dat enkel opengaat als je de kast aanzet zodat het hologram geen licht ziet overdag als je niet speelt,,, dat is iets wat ik wel zelf kan bouwen,,,
nu nog eens onderzoekn hoe het komt dat het hologram in de kast blauw ziet met wat voor lamp dan ook(nu een 35watt halogeen spotje als test gebruikt via een apprte voeding),, heel vreemd is dat als je het hologram eruit halt het vanuit elke hoek groen is als je er een zelfde lamp rechtstreeks op schijnt.
ik ga eens experimenteren om het met groene ultra bright ledjes te verlichten rechtstreeks zonder spiegel,,dus van ergens onder het speelveld. als dat lukt zou je het hologram kunnen laten bewegen voor het bewegingseffect ipv de spiegel , het moet die spiegel zijn in combinatie met de plexi ruit die het hologram blauw laten worden, want als ik het uitbouw is het knalgroen.